19 Kasım 2008

çikolata kriz kiti =))







Bazıları yemekten sonra veya herhangi bir anda ağzının tadı değişsin istediğinde sakız çiğner. Onlarca çeşidi, hayal gücünü zorlayan aroma seçeneği ve gittikçe daha da pratikleşen paketleriye “sakız severlerin” işi gittikçe kolaylaşıyor. Bozulma, akma, kokma, erime derdi yok. En sevdiklerini çantalarına atıp, her istediklerinde sakızlarına ulaşabiliyorlar.

Ben hiçbir zaman onlardan biri olmadım. Sakız çiğnemekten yoruluyorum, estetik olarak sakız çiğneyen insanları beğenmiyorum ve dürüst olmak gerekirse bana hitap etmeyen bir şeyin pazarının bu kadar genişlemesinden de rahatsız oluyorum.

Yanımda her zaman olmasını istediğim iki şey var: Çikolata ve kahve. Hadi şimdi “3ü 1arada”larla, tek kullanımlık “cappucino”larla kahvemi yanımda taşıyabiliyorum; ama çikolatamın her zaman yanımda olması pek zahmetli bir çaba. Paketini bir defa açtım mı, çantamın içinde her yere saçılması, erimesi ve çantama bulaşması olası; paketi açmak, çikolatadan bir parça koparmak, sonra paketi yeniden kapatmaya çalışmak da pek pratik sayılmaz.

Ve biri sonunda benim gibileri düşünmüş. Sakız paketi boyutunda metal bir kutunun içinde bitter çikolata üretmeye başlamış. Minik minik bitter çikolata parçaları var kutunun içinde. İnanılmaz pratik! Yediğim en lezzetli çikolata olduğunu maalesef söyleyemeyeceğim; ama fikre taptım! Olur olmaz anlarda çikolata krizine girenlere duyrulur.


2 yorum:

kaan dedi ki...

Ben de o kutuyu bazen sigara kutusu olarak kullanıyorum. Birde bu markanın eliptik bir kutusu var o da şık.

zillosh dedi ki...

hadi ya =)

bugun bunu aldıgım yerde oyLe bir kutu sekli yoktu, bakiniim baska yerlere de .) merak ettim

Pinterest'im

Instagram'ım