28 Kasım 2008

keyif destekçileri: Flunk ve Toffee Nut Latte


Ben ve kahvem ,)

Starbucks'ın yılbası spesyalleri

Flunk ekibi

ve muziklerindeki dinginlik hakkında ipuclarını veren album kapakları: "for sleepyheads only"

Ben en çok last.fm’in “trip-hop”, “chill out”, “female vocal” seklinde etiketlediği müzikleri sevdiğime karar verdim. Böyle yorulup da eve geldiğimde, ayakkabılarımı bile çıkarmadan kahvemi hazırlayıp, “happy relax mood” olarak isimlendirilmiş klasör içine doldurulmuş bu mp3’leri son ses çalmaya başladığımda, bütün yorgunluğum, kafa karışıklığım ve endişelerim buharlaşıyor. Yüzümde kocaman bir gülümsemeyle kanepeye atıyorum kendimi.
Ama hani Coldplay’in, Travis’in filan şarkıları dinledikçe sevilir. Ne kadar çok dinlersen o kadar çok anıyla bağlantılanır, o kadar anlamlı hale gelir. Bu müzikler öyle değil, sıkılıyorsun bir süre sonra, o yüzden devamlı yeni bir grup veya kişi keşfetmek, playlisti güncellemek lazım.
Şu aralar Norveçli bir grup olan “Flunk” yankılanıyor evimde gün bitimlerinde. Honey’s in Love, Blue Monday, Six- Seven Times, Your Koolest Smile ama özellikle de True Faith favorilerim.
Starbucks'ın kırmızı yılbaşı "cup"larına da sadece yılbaşında yaptığı Toffee Nut Lattesi'ne de bayılıyorum. Koyu kıvamlı espresso bazına eklenen karamelize fındık şurubu, sıcak süt ve üste eklenen kremadan oluşuyor. Yummy!
Gün bitim ritüeli: Eve gelirken Starbucks'tan kocaman bir Toffe Nut Latte almak ve onu mideye indirirken Flunk dinlemek. =)

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım