15 Kasım 2008

meLviL poupaud !! bu mudur? budur!*


















Veeeeeeeee kenarda köşede kalmış, gündemde fazla bulunmamış -bulunmuşsa da ben kaçırmışım- pek hoşundan bir fransız. İtalyan erkeklerinin yakışıklılığı dillere destan olsa da, gittim aradım aradım göremedim ben o adamları. Fransızlarda ise daracık omuzlu, upuzun suratlı da olsalar bile bir karizma bir hoşluk var. İşte onlardan biri daha, cılızından, yapısızından oldukça "zibidi" görünüşlü, "çapkın" bakışıklı yeniLesi yutulası bir adam: melvil poupaud

2 yorum:

kaan dedi ki...

sağ ve sol göz arasında bir uyumsuzluk var ama neyse, o da bir hava katmış sonuçta.

zillosh dedi ki...

bazı insanların bütün yüz hatları teker teker baktığında çok güzel olur ama hepsine birden baktığında bir özelliği olmaz... veya tam tersi =)

bütüne bakmayı secenlerdenim ,)

Pinterest'im

Instagram'ım