29 Mart 2009

Buldum BuLdum en Lezzetlisini buLdum! : ))


Bütün çikolata ve türevi abur-cuburlar, nedense Avrupa ve Amerika'da yediğinizde daha lezzetlidir. Aynı markanın aynı ürününü Türkiye'den aldığınızda bir türlü o lezzeti alamazsınız. Kinder çikolatasından Haribo ayıcık şekerine kadar istisnasız böyledir. Domuz yağı veya eser miktarda kullanılan likörlerle alakalı bir durum olsa gerek, bilemiyorum.

O yüzden başka ülkelerde ciddi anlamda kurabiye canavarı kesilen ben, İstanbul'a dönünce onları çok yavan bulup, gerçek çikolataya veya bizim keşkül, sütlaç, kazandibi benzeri tatlılara odaklanıyorum.

Daha doğrusu "-DUM." Tesadüfen elime geçen, laf olsun diye kahvenin yanında bir tane ağzıma attığım ne olarak isimlendireceğime bir türlü karar veremediğim (cookie desem değil, gofret desem değil) bu şey, şu şehir sınırları içinde yediğim en lezzetli çikolatalı aburcubur kesinlikle.

Hindistancevizlisinden bir paket, cappucinolusundan bir paket yedim, pişman değilim, vicdan azabı çekmiyorum. : ))

İtalyan'mış kendileri...Markanın adı Loacker, Carrefour'larda satılıyor, kesinlikle denenmeLi!

Tiramisu gibi bir tatlıyı icat etmiş İtalyan ırkına tatlı konusunda güvenim zaten yüksekti, artık sonsuz...

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım