26 Mart 2009

KıvrımLı aşkın semboLü


Nolmuş? The Gossip grubunun vocalisti Beth Ditto, yeni çıkan Love dergisi için soyunmuş.
Eee herkes soyunuyor, neden bu kadar mühim mesele? Çünkü bu sefer soyunan hatun 95 kilo 250 gram! 27 yaşındaki bu hatun vücuduyla gayet barışık, zayıflamaya hiç niyeti yok, "güzelliklerimi sergilemekten çekinmiyorum." diyen biri.

Hani biz 38 beden pantolon giyiyoruz diye ağlıyoruz, 34 bedene inmeye çalışıyoruz yaz yaklaştı diye ya, o da bize, yani "sıfır beden" güzellik anlayışına meydan okuyormuş.

Onu biLmem de dergi kapağı süper, "Bizim jenarasyonun ikonları" başlığı ve ikon isimlerinin el yazısıyla yazılmış olması, bir de üstüne üstlük obez bir çıplak kadının çok sempatik bir poz vermiş olmasıyla fazlasıyla dikkat çekici, "beni oku" diye bağırıyor resmen! ,)

Dip not: Aynı hatunun daha önce verdiği iğrenç bir çıplak pozu da görmek isterseniz buradan alabiliriz sizi.




Speed Of Light - Alphawezen

2 yorum:

Ayşegül dedi ki...

Çok güzel bi kapak! Ancak insanları 2ye ayırması muhtemel =)
"Beni oku" diye bağırdığını düşünenler (sen-ben) bir yana, "Iyyhh bu ne be" diyecek olanların da fazlaca olacağını düşünüyorum.

zillosh dedi ki...

Kesinlikle doğru bir tespit!

Ama yeni çıkan bir derginin amacı dikkat çekmekse tepkiler olumlu veya olumsuz da olsa bunu başarmışlardır herhalde ; )

Pinterest'im

Instagram'ım