14 Nisan 2009

mavi ojelerim ve teomanın geri dönüşü



Tırnaklarımın ojesiz halini uzun zamandır görmedim, o kadar severim oje sürmeyi! Ama renk konusunda tutucuyumdur. Kışın bordo ve french, yazın da nar çiçeği ve french tercih ederim. Arada sırada da siyah oje kullanırım.

Bu aralar her gün okula gidiyorum, istanbul hukukun meşhur havuzlu bahçesinde çimlerde yayılıyorum, bahar da geldi sonunda zaten, her şeyin en cart renklisini giyer oldum. Ofisten de iki hafta izinli olduğum için ciddiyet zerresi taşımama gerek olmuyor. Komik baskılı t-shirtlar, renkli çoraplar, desenli etekler filan gardrobumda uzun zamandır giyilmemiş ne varsa hepsini giyiyorum. Hatta radikal bir değişikLik yapıp fix renklerimin dışında ojeler de aldım.

Flormar'ın metelik mavisi ojem iki gündür epey beğenildi epey ilgi topladı, huzurlarınızda! : )

Bir de Teocuğum yepyeni bir albüm yapmış, "ruhu sarışın" gibi harika şarkı sözleri var. Hiç bir albümünü ilk dinleyişimde sevmem o adamın, dinledikçe bayılır hale gelirim. "Hani nerde nerde ben de bir dinleyeyim" derseniz buradan alalım sizi.

5 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

ojeler cok yakismis.
ben de kirmiziyi cok severim beyaz ellere en iyi giden oje, pembe pek yakismiyor.
bir de raki beyazi sekerim ya da french.
ben de oje sürmeye bayilirim.

bir de teonun yeni albümü ciktigini an itibariyle senden ögrendim. anla iste piyasayi nasil uzaktan takip ediyrum:)

zillosh dedi ki...

ben de bugun ogrendim zaten : ))

sordugum kimse de henuz biLmiyordu herkes aaaaa! diye sasırdı : ))

bence hic de gec kalmadık ilk kesfedenlerdeniz =p

beyaz el & kırmızı oje komibinasyonuna da tamamen katılıyorum: ölür müsün öldürür müsün ,)

Pilli-Cadi dedi ki...

ruhum sarisin gercekten süpppper bi parca olmus bayildim bi de 1 kadin ve bir erkek cokk cok güzel indirdigimden beri dinliyorum cok güzel olmus yine.
ilk duyanlardan olduguma sevindim ehiehi:D hemen yaziciim bloguma ben de:)

Adsız dedi ki...

Yüzünü niye sakladın :S

zillosh dedi ki...

dikkati ojelere çekmek için yoksa yuzumun oldugu bi milyon foto da var burda : )

Pinterest'im

Instagram'ım