06 Nisan 2009

Picassa ganimetlerim


Son 4 senede çektiğim / çekildiğim bütün fotoğrafları düzenlemeye kalktım. Fotoğraflar bilgisayarımda, belleklerde ve cd'lerde darmadağınık depolanmışlardı. Hem kronolojik, hem de konseptsel bir gruplama yapmak istiyorum. Ama sanırım bu da bir 4 sene sürecek gibi! Gerekli olduğunda ulaşabileyim, biri "nerde bizim fotoğraflar" diye sorarsa "şurda!" diyebileyim diye Picassa'ya da yüklüyorum, gruplandırdıkça...

Ancak bir yandan da meraklı şekilde başkalarının albümlerini kurcalıyorum. Bu günkü favori beşLim!

Arka fona da Nina Simone'dan en sevgiLi şarkımı yerleştirip -kulaklıkla dinlenmesini ayrıca tavsiye ederim- Devletler Özel Hukuku sınavıma girmek üzere Obama sebebiyle kapanmış yoL çilesi çekerek okuLuma yoL aLıyorum! : )



4 yorum:

Ayşegül dedi ki...

Özellikle ilk iki fotoğraf çok başarılı.. Ten pointt! =)

stickman dedi ki...

picassadan baktım senin tüm fotoğraflarına :) hayatımda bu kadar neşeli ve enerjik bi insan görmedim ben. sadece bir veya iki tane böyle, sakin, hüzünlü bakış olan fotoğraf gördüm :)

zillosh dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
zillosh dedi ki...

@ayseguL:
di mi di mi tam yaz ozletici cinsten : )

@stickman:
hahaha : ))

ck ck tesekkur ederim, gereginden fazla bir enerji ile yukluyum zaman zaman basıma bela oluyor gereksiz seyler yapıyorum : ))

gecenlerde bir gun agladım da yakın arkadaslarım kutlama yaptı "yuppii sezo da insanmıs!" diye =p

Pinterest'im

Instagram'ım