30 Mayıs 2009

250. post!

Yavru blogcum daha bir yaşını bile doldurmadı ve ben genelde yukardaki wanted afişini doğrular şekilde haftada en az 4-5 gece kamusal alanda sarhoş takıldım; ama yine de buraya 250 tane "şey" yazıp / hazırlayıp göndermeyi başarmışım. : ))

"1.000'e ulaştığımda bütün blog izleyenlerime parti yapacağım" diye tutturmuştum; ama şimdi parti fikri de saçma geliyor. Ama bir güzellik, bir kutlama, bir teşekkür yoLu düşünmek & yaratmak lazım! : )

"Arada sırada beni okuduğunuz için teşekkür ederim"i göstermenin en iyi yolu nedir?
Geri kalan 750 tane post sürecinde bunu bir düşüneceğim.

Şimdilik size bu harika wanted afişinden yapmanız için linki veriyorum. Tam buraya bir tık! Popüler suçlar listesinde acayip yaratıcı şeyler var, illa benim gibi kamusal alan sarhoşu olmanıza gerek yok : )

5 yorum:

stickman dedi ki...

1000'e ulaşıncaki parti fikrini saçma bulma bence. hele bi 1000 olsun. bi daha düşün o zaman. yine saçma gelirse sen bilirsin. zorla yaptıracak değilizya yauuv

zillosh dedi ki...

hahah : ))

parti yapmaktan ziyade sorun su: lokasyon neresi olacak, hangi şehir yani? =)

stickman dedi ki...

e tabi partiyi düzenleyen kişi olarak senin evinde olacak. istanbulda.

uyumsuzpenguen dedi ki...

keyifle okumaya devam ediyorum
1000. post'u da goruruz umarım (:

zillosh dedi ki...

hihi en kocaman tesekkur : ))

Pinterest'im

Instagram'ım