30 Mayıs 2009

ben (yeniden) bir uçan baLonum ! : )


Bu reklama bayılmıştım. Kızın elbisesi, balonlarla yükselişi, kocaman parfüm şişesi, kurdele ile yazılmış Dior ve aşağıdaki Paris görüntüsü gerçekten modern bir masal gibiydi. İçimi mutlulukla dolduran reklamlardandı.

Orjinal versiyonunu buLamadım, dergiden scan edilmiş versiyonu ile yetiniyorum. Orjinal bulabildiğim ise çekim aşaması oldu, dikkat ederseniz balonlar çok daha az ve parmak uçlarının altında ahşaptan bir kütle var:


Ben "mutluluktan uçuyorum" yerine "uçan balonum" diyip duruyorum özellikle de kafam güzelken. Uçan balonlara karşı özel bir sempatim var*

Şimdi de çok mutluyum. Ruh halimle bu reklam cuk oturuyor o yüzden. Atina'da Yunanca ve dans derslerinden oluşan bir Summer University'e başvurmuş, hatta bu programdan da şu postta bahsetmiştim. Ve bugün Greek me,Move Me'ye kabul edildiğimi öğrendim. LayLayLayLayLay! : )

3 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

http://3.bp.blogspot.com/_Z8Ta81_ajTA/ScJYa0Qb5lI/AAAAAAAAAM8/1Q7CtqByEWM/s400/dior_perfume.jpg
buyruun :)

bu arada gene şaşırttın beni, benim de odamda asılı dergiden kesilmiş halde.

ZET Fashion dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=0oWGD5yYS9g&eurl=http%3A%2F%2Frangolijewellery.blogspot.com%2F2009%2F03%2Fchristian-dior-perfume.html&feature=player_embedded

buda reklamı.
ordaki gözlükleri istiyoruuuuum! :)

zillosh dedi ki...

heeeeeeeey!!

süpeeer artık orjinaLi de var elimde sayende
ben de bir süre bu orjinaLini masaüstüme koyiim de içim açılsın!
: ))

peeek çoook teşekkür Zcim : )

Pinterest'im

Instagram'ım