31 Mayıs 2009

Feysbuk'tan iLginç iletiLer karması


Evde geçen bir cumartesi gecemde, oturup insanların feysbuk tarihlerini kurcaladım. İletilerin süperliği karşısında şaşırdım, hatta bazı kişilerin bu konuda aşmış olduğundan emin oldum. Hepsini yazmaya kalksam en uzun post.um oLması gerekir bunun. Ortaya karışık geyiğinden hüzünlüsüne kırosundan ince esprilisine bir kaç ileti:

* good night everybody, good body every night!


* paran varsa range rover , paran yoksa game over

*3 gündür haber alınamayan kayıp balık Memo'yu Sushi yapmışlar !!


*dedibenimyokbişeyimyokmuşgibihiçbişeyiherşeyimsindedimonaben

bişilerbuliimsanaolurumbenseninşeyinolurmusunbenimşeyim..:)


*PART_TİME İŞ!!! Taşınmaya yardım etmek isteyenler lütfen müracat için resimli cv'nizi güneş yalçın facebook hesabına msj gönderin:) Aranan Nitelikler: Saygılı,azimli,dürüst(kolilerden çalıp çırpmıcak),ms office programlarını bilen,pirezentabıl:),en az lise mezunu,deniyimli deneyimsiz,bu işte KARİYER hedefi olan. Ücret:1 kutu bira ve köfte ekmek.NOT:Azme göre 2 kutu bira olabilir.


*˙˙sɹǝʇ nq ʞǝʇ ɹıq ؛ɐp ɐpunloʎ ʎǝsɹǝɥ ıʞuɐs...


* şeffaf koca adayı aranıyor..bööle şeker ama varla yok arası..ilgilenenler 4829582748274 adet mesaj atsın lütfen..


* uygun fiyata intihar süsü veriilir...

6 yorum:

sehrin kafasi dedi ki...

şeffaf kocaya bayıldım ben :)

zillosh dedi ki...

nerden nasıl arkadas olduğumu cozemediğim bir hatuna ait o ileti...
ya kafası hep cok guzel ya da inanılmaz bir yaratıcılığı var henuz cozemedim : ) ama buyuk zevkle takipteyim aynen kendisini : )

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

sonuncusu işime yarayabilir evet :D

zillosh dedi ki...

en depresif olanını sectin yahu!ama kabul ediyorum guzel kelime oyunu : )

Pilli-Cadi dedi ki...

haha güzelmis
aama benim en cok bittiklerim gruplar bayiliyorum onlara:D
onlari görünce millet olarak iq seviyemizi cok merak ediyorum

zillosh dedi ki...

hhihi : ))

bence artık toplumsal sosyolojik araştırmalar için bulunmaz bir kaynak feysbuk! : )

Pinterest'im

Instagram'ım