22 Mayıs 2009

en sevdiğim oyuncaklar: fotoğraflar

Ben fotoğraflara bayılırım.
Nedense bu işin eğitimini alayım, güzelinden bir kameram olsun, işin teknik ve sanatsal taraflarını kapayım diye bir hevesim hiç olmadı buna rağmen.
Terazi burcunun sanata yeteneği, sülalemdeki sanatçı potansiyeli ve her falcının bende bu yönde bir yetenek görmesi sebebiyle başarılı olma ihtimalimin yüksek olduğuna kendi kendimi ikna edip başlarım belki bir gün kimbilir?

Şimdi her daim çantamda taşıdığım minik kameramla her anı her günümüzü karelemeye devam ediyorum.

Bir başka zevkim de bu fotoğraflar üzerinde oynamak; ama photoshop sabrı yok bende. Daha pratik daha neşeli daha geyik şeyler yapmayı seviyorum.

Bunlardan biri kolajlar, picassa ile çok seri çok çeşit kolaj yapmak mümkün:

Şarkı sözleri ve Betty Boop pozum =p

Annem, anneannem ve ben zirvemiz = )

İlkokul 5. sınıf ve üniversite kepimde babam ve ben : )

"Sen ne kafası yaşıyorsun?" sorularından birinin sorulma sebebi : )


Bir de BeFunky!'i seviyorum. Üyelik bile gerektirmiyor, siteye fotoğrafınızı yükleyip, istediğiniz efekti seçiyorsunuz, bir kaç saniyede fotoğrafınız evrim geçiriyor:








Fotoğraflı günleeeer ,p

7 yorum:

khaos dedi ki...

Süper yahu:))

Pilli-Cadi dedi ki...

güzel fotograflar:)
böyle fotograflar gördükce üzülüyorum neden mi ben foto cekme özürlüsüyüm ya. sinir oluyorum birseyi fotograflamak istiyorum olmuyor böyle ya isik tutmuyor ya ortam iyi olmuyor ya aciyi tutturamiyorum. deli oluyorum.

bir de buna ragmen profesyonel fotograf makinam olsun istiyorum.
yuh artik bana

köy çeşmesi dedi ki...

bence siz,Nihat odabaşının bayan versiyonu olabilirsiniz:)..bu arada babanızı yaşlandırmışa rağmen anneniz manken gibi :)

zillosh dedi ki...

@ digital kelebek: pek çok teşekkür

@ pilli-cadı: belki de güzel fotolar çekiyorsunuzdur; ama farklı olduğu için size garip geliyorlardır.

bence bir an önce alın o makinayı hevesiniz varsa. foto ile alakası olmamasına rağmen güzel kameradan sonra şahane kareler yaratan cok arkadasım var.

@ köy çeşmesi: nihat odabaşının kendisini de işlerini de severim; ama narsist bir insan olmama rağmen bunun "yok artık" kıvamı olduğunu fark edebiliyorum : ))
annem okusa bu yorumu bayılır kesin : ) babam o kolajdan sonra kabullendi zaten, bi sey olmaz : )

uyumsuzpenguen dedi ki...

üc kusak fotografına bayıldım

bizimkilerle böyle bir sey yapmak icin bana ilham verdi (:

zillosh dedi ki...

uyumsuzpenguen,
eveet eveeet yapıLası bir şey! özellikle bir kaç sene sonra bakması pek keyifli olur gibime geLiyor...

Adsız dedi ki...

Bende sabır var, photoshop da var. (Yetenek konusunda garanti vermem.)Demek ki "photoshop sabrı"na haizim. Sadece fotoğraflarını befunky'leyecek bir zilliye ihtiyacım var. :P

Fotoğrafların çok güzel. Merakın olmayabilir ama çantanda taşıyabileceğin gibi küçük de olsa mutlaka kaliteli, yüksek çözünürlüklü bir makine almalısın. Kesinlikle ve lütfen... :)

Pinterest'im

Instagram'ım