23 Mayıs 2009

kendini entel sanan cumartesi! : )



Bugün Bahçeşehir Üniversitesi'nde düzenlenen Mümin Sekman "Başarıda Limit Sizsiniz" semineri için vapurla Beşiktaş'a geçtim. Hava o kadar şahaneydi ki... Bir sürü de yelkenli vardı, Çeşme'de geziniyormuşum gibi bir hisse kapıldım. Utanmasam direk uzanıp güneşlenme mooduna geçecektim : ))



Seminerle de fena gaza geldim.

"Sen gelmeden yataktan çıkmayacağım, gelip beni uyandırmanı bekliyeceğim." diyen herifimi bile unuttum. Uzun zamandır ertelediğim söyleşi / röp. projemi hayata geçirmek için, "söyleşi nasıl yapılır" ı öğreten bir kitap bulmak için Kabalcı'ya daldım hazır Beşiktaş'tayken. Dr. Sedef Kabaş'ın "Soru Sorma Sanatı" diye bir kitap buldum, şansıma da daha bir kaç hafta olmuş çıkalı. Hemen aldım. Yetmedi...

En çok satanlar listesi hala aynı Elif Şafaklı, Maeve Binchy'li. Onların hepsini okudum bile!
O yüzden hiçbiri yeni olmayan, ama zamanında okumaya fırsat bulamadığım kitaplardan topladım. Her telden beş kitap.



Şimdi de derhal kahvemi yapıp, balkonda kitap okuma fasıllarımı resmen başlatıyorum! : )

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım