27 Mayıs 2009

lets get drunk and go shopping!*

Havalar ısındıkça devamlı buz gibi bira içip lezzetli şeyler tüketesim geliyor, bir de mağazalarda pek pimpirikli pek zor beğenen bunun şurası oturmadı, bunun dikişi dandik, bunun bilmememneresi pot yaptı diye bıdı bıdı yapan ben gidiyor, her şeye aşık olan, her şeye bayılan ben geliyor. Yazlık koleksiyonların hastasıyım!

Yine yine elimi kolumu doldurdum beş dakikada.

Flaş patlamasına maruz kalsa da, durduğu yerde bir şeye benzemese de, çok tatlı bir gri renkte bu elbise ve üstte duruşu şahane! Zara- TRF

Bu elbiseyi de yaza merhaba partisinde giymelik aldım. Beli cuk oturuyor, göğüsleri tam sarıyor ve kim denediyse herkesin üzerinde güzel durdu. Üstelik uzun zamandan sonra 34 beden bir elbise aldım. Yuppi! Mango'nun kalıplarının genişliği bana kendimi süper hissettiriyor! Bir de morlu bir rengi var.... Mango


Geniş yakalı, yakası salaş t-shirtları oldum olası sevmişimdir, özellikle yanık tende bir omzu açıkta bırakıp süper dururlar. Ama bu modeller aşağı doğru da bol devam ettiği için altına dar bir şey giymek gerekir. Skinny jeanlere yazın tahammülüm olmadığı için, bu t-shirtları da çok sevmeme rağmen kullanışsız bulurdum. Sonunda Mango beni anladı ve bu tshirtun üstü bol, altı arkada toplanıyor ve darlaşıyor. Toplandığı yerin tam bel kıvrımında oluşu da süper duruyor. Buna ihtiyacı olan benim gibilere müjde, bir sürü de rengi var. : )


Bir de rahat olur, işte bütün yaz üniforma niyetine bütün eteklerin bütün şortların altına giyerim diye bu beyaz babet sandaletleri aldım; ama yarım günde ayaklarımı parçaladı hem önden hem arkadan. Kabus gibi! Steve Madden beni inanılmaz hayal kırıklığına uğrattın!!


Veeee ne diyorummm: Let's drink a cold beer and go shopping!!!*

edit: akşam hava yapmurlu olacakmış. sustum! : )

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım