04 Mayıs 2009

Louis Who??!



Omzumda çanta asılıyken dans edemiyorum, kendimi dansa kaptırıp çantamı koyduğum yeri unutup eşyalarımın tamamını yitirmişliğim de var o yüzden ingilizlerin "pub bag" dedikleri bilezik misali kola geçen minicik ufacık çantaların sıkı kullanıcısıyım. Cüzdan bile taşımıyorum gece çıkarken. Nakit para, kimlik ve lipstick!

Geçenlerde yine böyle gece fasıllarım için ufacık bir çanta aldım, çok kullanışlıydı; ama tip olarak Luis Vuitton'un son çanta modellerine benziyordu. Hiç bir yerinde Louis Vuitton yazmadığı için fake'ten sayılmaz herhalde. Zaten bunun tıpa tıp aynısı bir modeli olduğunu da sanmıyorum; ama o delikli görünümü ve renkli astarı son çantalarında epeyce sık kullanıyor. No-name ürünlerin hastasıyım; ama fake şeylerden pek haz etmiyorum. Özellikle de Louis Vuittonların sahteleri artık o kadar ayağa düştü ki, orjinalini bile takmam.

Tam bu benzerlikten rahatsızım; ama çanta da çok pratik napsam, derdine düşmüşken BAKKAL'da gördüğüm şu çanta aklıma geLdi:




Ve bunu derhal kendi çantama uyguLadım : ))


1 yorum:

Ayşegül dedi ki...

AH Ççok duygulandımm =)
Güle güle kullan çok güzel olmuş!

Pinterest'im

Instagram'ım