05 Mayıs 2009

maddeli kısacık bloglamaca


Bugün kıpır kıpırım; kendimi bilgisayar basına kelepçeleyesim gelmedi; ama aklımda bir sürü fikir bir sürü havadis var. En kısa yoLdan...

1) Bugün Hıdırellez!! Dilekler dilenmeli... İster kırmızı kadife kesenin içine dileklerinizi yazıp koyun, keseyi gül ağacına bağlayın; ister bahçeye sembolik olarak dileğinizi çizin, ister -en güzeli bu tabii- Efes Pilsen'in sponsor olduğu Ahırkapı Hıdırellez Şenlikleri'ne gidin; ama Hıdırellez'i atlamayın.*

2) Dün Kadıköy'deki Mudo Outlet'e gittim. En kısa zamanda yeniden gideceğim. Fiyatlar zaten outlet olması sebebiyle inanılmaz ucuz, bir de 2. üründe %50 kampanyası başlatmışlar!! Efsane...

3) Ben hukuk bürosu & okul & gazete yazıları & gece gezmeceleri & seminerler arasında koştururken "Ne kadar çılgın tempolu bir hayat yaşıyorum" diyordum. Çılgın tempolu hayat nasıl olurmuş, Tülin Şahin'den öğrendim. Hani siz de çok koşturuyorum, aman alaaah ölüyorum naraları atıyorsanız kıyaslama için şuraya bir tıkkkkkkkk!

4) Bir de insan güzel hayat yaşadıkça teşhir edesi geliyor, teşhir ettikçe daha güzel yaşayası geliyor gibi bri döngünün varlığından eminim artık!

5) Nil'in albümünde olmayan, aslında Wax Poetic'in şarkısı olan ama Nil'in söylediği "Girl" süper güzel şarkı. Ayrıca cuma günü Boğaziçi'nde Nil konseri varmış. ,)

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım