07 Haziran 2009

bugün bunlara sahip olmak istedim...

Bilgisayar başında çok zaman geçirenler, yaptığı işe dalıp kahvesini soğutan, birasını ılıtanlar için efsanevi bir çözüm!! USB Chiller And Warmer isimli bu ürün, 10 dk.da 29 derece ısıtıp, 13 derece soğutabiliyormuş. Hepimize bir tane lazım... Detaylı bilgi ve satın almak için buraya bir tık yeter!

Sienna Miller'ın bu elbisesini de istedim... Tabii vücudunu da : )

Victoria's Secret'ın bu ayıcıklarına bayıldım. Gerçi metal parça çocuklar için tehlikeli diye toplatılıyormuş galiba! Sevgili anneler onlar çocuklarınız için değil, sizin için! =p Victoria's Secret bir oyuncak markası mıdır söyleyin bana?

Filmlerdeki elbiselerine bayıldığımız Patricia Field'ın Cola'ları Türkiye'ye geldi de ben kaçırmadım di mi?

Evet kabul ediyorum biraz çocuk işi, ama çok eğlenceli... Betsy Johnson'dan...

Aslında güzel bir ayakkabı değil; ama legoları anımsattı bana, kanım kaynadı... Balenciaga'dan... Neredeyse iki sene önceki tasarımı; ama o kadar sevdiki stling yapanlar hala pek çok çekimde bizimle...

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım