09 Haziran 2009

erotic lounge voL:2

Ruh halime göre her türlü müziği dinlerim ben, hiç bir tarzı dışlamam. Spor yaparken, güneşlenirken electronic ve diğer RnB fln hitler olsun isterim, temizlik yaparken türkçe poptan başkası kurtarmaz, canlı müzikse rocktan hoşlanırım, bir yerde yemek yiyorsam jazz çalsın ölür biterim falan filan...Ama genelde en çok lounge müzik severim.

Lounge öyle bir tarz ki, ilk başta sevmiyorsun çok, sonra azar azar dinlemeye başlıyorsun, sonra bağımlısı oluyorsun. Dinlemezsen huzursuz ve gergin bir insan oluyorsun. Bazen kendimde sebebini çözemediğim bir gerginlik olur iki ilacı vardır kafein veya lounge veya daha güzeli ikisi birden. Bu müzik beni bir sakinleştiriyor, bir ruhumu hafifletiyor, bir yavaşlatıyor, bir kendime getiriyor.

Hala efsane bir arşivim olduğu söylenemez; çünkü arşiv yeteneksiziyim. Bilgisayarda ve harici depolamalarda en az 100 yerde darmadağınık yerde bütün müziklerim. Bazen topunu birden silip en baştan başlayayım diyorum içim elvermiyor 50den fazla GB'a kıymaya...



Erotic Lounge serisinin de ismine ve kapağına vurulmuştum. İki CD'den birinin "soft&lazy" , diğerinin "quick&dirty" olarak adlandırılması da süper fikirdi. Vol:1'ini indirmiştim. İnanılmaz bir hayal kırıklığı yaşamış, hiç devamına bakmamıştım bile.

Dün canım hazır playlist çekti, o yüzden albüm olarak yükleme yapayım dedim ve Erotic Lounge'ın ikincisi Sensual Passion çıktı karşıma. Sadece vol:1 yüzünden bu kadar önyargılı oluşuma kızdım. Çünkü bayıLdım! Süper süper süper süper! No ordinary love, ain't no sunshine, mad about you gibi her playlistimde mutlaka bulunan parçaların o kadar aşina olunmayan versiyonlarını içerek bir karmayı sevmemem mümkün değil benim zaten.

disc 1: Soft & Lazy

01. Sweet Coffee - No Ordinary Love
02. Jazzamor - Ain't No Sunshine
03. Dublex Inc. feat. Alice Russel - Don't Make Me Want You
04. Hooverphonic - Mad About You (Llorca's Radio Shot)
05. Beanfield feat. Ernesto - Kiss
06. Stephane Pompougnac feat. Juliette Oz - Fast & Loud
07. Sofa Surfers - Can I Get A Witness (Thievery Corporation Mix)
08. Pauline London - Love Can Sing
09. Jazzanova - Soon (P Smoovah Mix)
10. Fous De La Mer feat. Sol - Never Stop Loving
11. Etro Anime - Let It Go
12. Zero 7 - Passing By
13. Moodorama - I Think It's...
14. Aya - 45 Parade Place
15. Zero Noel - Toi Et Moi



disc 2: Quick & Dirty
01. Hacienda - Be With Me
02. Korsakow & Noel - Sweet Poison Of Your Love
03. Micatone - Sit Beside Me (Club Mix)
04. Carmen McRae - How Long Has This Been Going On (MJ Cole Remix)
05. DJ Friction - Could Heaven Ever Be Like This (Dublex Inc. Remix)
06. Planet Funk - Under The Rain
07. Ian Pooley & Rosanna & Zelia - Me Leve
08. Shakedown - At Night (Afterlife Remix)
09. Miguel Migs - The Night (RK's Vocal Mix)
10. Mousse T. feat. Roachford - Pop Muzak (Ian Pooley Radio Edit)
11. Kosheen - Hide U (John Creamer & Stephane K. Remix)
12. Sencity - Enlight My Day (Deep Remix)
13. So Phat - A Love Bizarre
14. Rodney Hunter - Electric Lady (Elektrische Bidde Mix)
15. Schiller mit Heppner - Dream Of You (Fernseh Fassung)


Veeee süper güzelliğimi de yapıyorum: buradan bu albümlerin tamamına kavuşabilirsiniz.

4 yorum:

uyumsuzpenguen dedi ki...

ben de bu aralar chillout, loungei downtempo müziklere ilgi duymaya başladım yeni yeni
bakalım bu toplama ilgimi çekicek mi :)
linkler için teşekkürler

zillosh dedi ki...

ben en cok voL:2'daki softu sevdim ama bu toplamaların hepsi bambaska o yuzden iclerinden birini iLLa ki seversin eminim ; )

past_is_prologue dedi ki...

http://www.loungefm.net/
istanbulda yaşadığım zamanlarda vazgeçilmez radyo kanalımdı. artık istanbuldan uzakta oldugum için ancak internet üzerinden dinleyebiliorum..
tavsiye ederim (:

zillosh dedi ki...

severim bayılırım lounge fm'e ama türkçe kelimeleri de böyle bir özentilikle "iştağnbuuuLL" gibi söylemeleri fena halde sinirime dokunuyor bazen : )) o yüzden elimin altında kendi müziklerim varsa, radyoya bulaşmıyorum; ama yolda & trafikte müthiş geliyor...

Pinterest'im

Instagram'ım