16 Haziran 2009

kıskanılanlar & beğenilenler

Bugün kimi beğendim / kıskandım etiketine bir şeyler yazmayalı çok olmuş. Halbuki beğenmeye ve kıskanmaya her gün "büyük bir hızla" devam ediyorum.




1) Ayşe Arman Nihat Odabaşı'na poz vermiş. Kocasının değişiyle seks değil, seksi fotoğraflar. Bu benim hayalimdi bir kere!! Öyle magazinsel dergilerden hiç haz etmesem de yarın ilk iş bir Hello! alacağım.


2) Pembe chucham'ın fotoğrafa pek meraklı sevgilisine yaptırdığı pastaya bayıldım resmen. Bu kadar mı detaylı bu kadar mı güzel olabilir:



3) LV çanta takanlarla dalga geçmek için "Değil çanta çöpümü koyarım ben ona" demek için harika bir tasarım!



4) Bu aralar facebook'ta herkesin profil resmi olmaya başladı ehlikeyif sertifikası. Ben ilk gördüğüm kişininkini çaldım koyuyorum buraya. Yeni Rakı'nın sitesinden kazanıyorsunuz benim gibi kıskananlara duyrulur:

5) Eskiden bana çiçek alınmasını çok klişe ve çok yapay bulurdum, hiç hoşlanmazdım. Hele de buluşmaya gelirken çiçek alan Mr. öpünceprensolucakkurbağa'ya felaket sinirlenirdim. Nereme sokacağımı şaşırıyordum çünkü buketi. Alnıma "Benim bir sevgilim var, bana çiçek de alıyor." yazmak gibi geliyordu, kasılıyordum.

Ama eve gelenlerin çiçek getirmesine veya evime çiçek yollanmasına özellikle de güL gibi arabesk anlamlar taşımayan kır çiçekleriyse bu çiçekler bayıldığımı fark ettim. Bu aralar şanslıyım çiçekliyim; ama ilerleyen günlerde çiçek alan hepinizi kıskanacağım için bu da bu başlığa girdi. : )






Yarın sınavım var. Bol şans çiçeği ne kadar işe yarıyor göreceğiz. Bana bol bol şans dileyin, şu anda bu satırları yazıyor ve hala bilg. başında olduğuma göre şansa çok ihtiyacım olacak : )

7 yorum:

köy çeşmesi dedi ki...

pastaya bende bayıldım yaaa:)eziyet etme bizee nolur:)

zillosh dedi ki...

haha eziyet neden?
genelde güzel tipli pastalar lezzetsiz oluyor diye avutayım eğer eziyetten kasıt gece gece cana pasta istettirmekse ; )

sehrin kafasi dedi ki...

sabah Ayşe Arman'ın yazısını okurken sen geldin aklıma direk sonra blogunu açınca Ayşe Armanı görünce hiçte şaşırmadım :)

TopukSesleri dedi ki...

Ayşe Arman'ın pozlar süper..
Özellikle duvara dayanmış olduğu fotoğrafa bayıldım..

Nihat odabaşı'nın çekmesinin de etkisi vardır elbette ama, tebrik etmek gerek yine de...

kıskananlardanım.. :)

Ayakkabılara bittim zaten..

zillosh dedi ki...

milkseyk & sophielle!!
benim gördüğüm tek foto bu desem... Hello alıcaktım bugün hepsine bakmak için onu da unuttum sınav sinir stres halindeyken...

hadi noluur bana da link link nerde bu fotolarr? biraz daha kıskanalım hatunu! evlendi cocuk yaptı hala taş diye!

sehrin kafasi dedi ki...

hürriyet.com canım benim :)

vila dedi ki...

pastaya hayran kaldım! çok başarılı!

Pinterest'im

Instagram'ım