27 Haziran 2009

mutasyona uğramış aşklarım

Karşı cinsin kaşına gözüne, kokusuna, boyuna posuna aşık olma kabiliyeti olanlardan değilim ben. Olanları da anlamıyorum zaten. Bacak mı, el mi, ayak mı, göz mü, saç mı; hepsinin daha güzeli bir başkasında bulunabilir. Arkadaş sayımızın 500leri aştığı ve canımızın istediği herkese bilgisayar başında iki tıkla ulaşabildiğimiz bir devirdeyiz ne de olsa...

Birilerini diğerlerinden daha özel kılan da birlikte paylaşılanlar, birlikte yaşananlar, anı torbasına atılanlar oluyor ki, bu aşk değil. Bu paylaşımın iki insanı yakınlaştırması...



Ben bazen hiç tanımadığım insanlara aşık oluyorum. Bu da aşk olmayabilir gerçi; ama hayatımdaki aşka en yakın duygu. Fiziksel özellikleri yüzünden değil, yaptığı veya yarattığı bir şey yüzünden...

Bir hatun var mesela, inanılmaz güzel iletiler yazıyor, inanılmaz güzel şarkı sözleri ve şiirler bulup çıkarıyor ve süper fotoğrafları var. Sapığı gibiyim, her gün bakıyorum facebook sayfasına neler olmuş diye. Hayatımda hiç bir sevgilimin sayfasıyla bu kadar ilgilenmedim. Bir adam var, inanılmaz güzel fotoğraflar çekiyor. Bayılıyorum, ölüyorum bitiyorum. Bu kadar harika şeyler ortaya çıkarabildikleri için onlara aşık oluyorum.

Aa ne güzel fotoğraf çekmiş, aa ne güzel yazı yazmış, aa ne güzel tasarım yapmış diyip geçemiyorum. Bilmek istiyorum, onları yaratma süreçlerini takip etmek istiyorum, o insan ne yer ne içer, nasıl yaşar, nelerden ilham alır bilmek istiyorum. Her şeylerini merak ediyorum. Hani aşk bir insanın her şeyini merak etmekmiş ya, şu andaki sevgilimden daha çok merak ediyorum ben bu insanları...

Açıklama: Bu post blog konseptiyle çok alakasız oldu farkındayım; ama kendimi çok suçlu hissettim tam da son cümledeki şey yüzünden, birilerine itiraf edip rahatlamam lazımdı : ))

3 yorum:

TopukSesleri dedi ki...

Yalnız değilsin..
Öyle çok kişi de olmuyor üstelik bunlar.. O 500 küsür arkadaş arasında bir-iki tane en fazla..

Onların o yaratma, üretme süreçleri ilham kaynağı olabiliyor kimi zaman.. Takip ediyor olmak hoşuna gidiyor insanın..

Bazen saplantılı hissediyorsun kendini, 'acaba sapıklaşıyor muyum' diyorsun ama değiliz aslında öyle..

Birinin, bünyelerimizde 'takip etme' isteği uyandırması, en azından bu şekilde, son derece güzel bence.. Hoş, tatlı..

Düşünüyorum bazen takip ettiklerim bilse böyle olduğumu, ne derlerdi hakkımda? Onların da var mı takip ettikleri? Takip ettiklerini eder miyim ben de takip?
Ya da benim gibi beni de takip edenler var mı?

Adsız dedi ki...

"bir hayat sapkınından itiraflar dinlediniz. şimdi, haberler..."
:D

zillosh dedi ki...

@ sophielle: sessiz ve tepkisiz takip edenleri kabul ediyorsan bir tanesinin varlığından emin olduğumu rahatça söyleyebilirim : )

@deneme: bir şeyin sapkını olucaksam, hayatınki oLmam güzel bir seçim olur bence

Pinterest'im

Instagram'ım