18 Haziran 2009

under sextruction





Bu aralar zamansal sıkıntılarım var. Her gün çalışılması gereken yüzlerce sayfa ders, düzenli yazılıp yollanması gereken yazılar, pasaport&vize prosedürleri, özlenen insanlarla kavuşmalacalar... Yukarıdaki resimdeki gibi bir sebeple ortadan kayboLuş açıklamayı tercih ederdim tabii ki ama gayet masumane koşturmacalar içindeyim!

Keşiflerimi bir kenara not alıveriyorum, dönüşüm muhteşem olacak, bekleyin & özleyin beni =)

Bu arada bu blogun adı olan "mushaboom"un nereden çıktığını merak edenler yukarıdaki play tuşunu kullanarak, feist'ın bıcırık şarkısına kendilerini bıraksınlar.Urban Dictionary açıklamasına göre "gülmeyi, dans etmeyi hatırlatan optimistik gelecek" demek. Anlamı kadar kulağa gelişini sevdiğim kelimelerden.

"Sensiiiizz naparım beeeeen?" diyenler varsa (bkz: şımarık ve ukala) düzenli olarak yayınlamaya devam ettiğim interrail günlüklerimi Tempo24'ten - yandaki kendini prenses sanan resmime tıkladığınız anda oradaki yazılarıma gidersiniz zaten- ; günlük blogumu da tam buradan okuyabilirsiniz.

Yaz mooduna girmiş olarak, yepyeni keşfettiğim mekanlarla, gidilesi beachclub'larla yaz kokulu bir doz minik güzeL şeyle ben geri dönene kadar keyifli kaLın ; )

Öpücükkkkkkkkkkkkkkkkk

3 yorum:

köy çeşmesi dedi ki...

yaz geldi ya herkes gidiyor bi yerlere,bizde inek gibi çalışalım:( alışmıştım hergün zevkle sadece bu sitenizi takip etmeyi neyse size iyi tatiller güle güle...

zillosh dedi ki...

ahh çok teşekkür ederim =)) ama ben de tatile gidenlerden değilim, sınavlarım var yapıLası işlerim var çok koşturma sebebiyle bLoga zorunlu moLa, tatilime daha rahat bir ay var ,)

Adsız dedi ki...

Ne bulunmaz hint kumaşları var bu alemde.

Git gideceksen...

Pinterest'im

Instagram'ım