07 Temmuz 2009

Bıcırık sesli kızlar playlisti #1




bıcırık kız sesLi =)

Şahane playlistler döşeyebilenlerden biri değilim ben. Anlamam öyle hangi müzikler ardarda gelmeli filan. Hatta bana kalırsa ne kadar karışık o kadar iyi! Hep aynı tempo ve aynı tarz dinlemek baş ağrısı yapıyor bende. Morcheeba arkasından Sezen Aksu, Incubus arkasından Müslüm Gürses çıkabilir benim darmadağınık bilgisayarımda müzik dinlerken...

Artık bilgisayarımın emekliye ayrılma zamanı yavaştan yavaştan geldiği için, ben de yavaştan yavaştan bilgisayarımı toplama çabasına girdim. Yavaştan dediğim de gerçekten yavaş. Hedefim eylül sonuna kadar bütün fotoğraflarımı ve müziklerimi ve yazılarımı gruplamış ve harici aygıtlara düzenli olarak depolamış olmak.

Sadece gerçekten keyif aldığım müzikleri bırakmaya çalışıyorum bilgisayarımda. Bu ayıklama sürecinde, her telden playlistlerle karşısınızda olabilirim. Bakarsınız en favorileriniz arasına girecek bir kaç parça keşfedersiniz sayemde! ; )

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım