22 Temmuz 2009

benim şeytanım: nuteLLa


En sevdiğim çikolataları listelemeyi bir türlü beceremiyorum. Hep o anda aklıma gelmeyen bayıldığım lezzetleri sonradan hatırlıyorum.

Nutella benim için bir tanedir mesela. Karşı koyamıyorum. Hani yakınım olmayan birine misafirliğe gitsem de dolabında görsem bile dayanamaz başlarım kaşıklamaya.

Öyle buz dolabında bir ay boyunca Nutella duran, kahvaltıda bir dilim ekmeğin üzerine sürüp takılanları da hiç anlamam. Nasıl dayanabiliyorlar ki? Ben en kocaman kavonozun dibini bir gecede görüyorum. Dayanamıyorum.

O yüzden de kendi evime kesinlikle Nutella sokmuyorum, yoksa abartısız bir ayda iki beden büyüyüveririm. Dün bir koca kavonoz Nutella ile karşılaştığımda ne kadar özlemiş olduğumu fark ettim. Resmen zevk alıyorum, kendimden geçiyorum Nutella yerken...





Yeryüzündeki en orgazmik lezzetlerden biri kesinLikle!

3 yorum:

TrexxxXx dedi ki...

aşsljkadsjdklajslşdkasdjkas

http://www.facebook.com/LunarDeity#/photo.php?pid=287246&id=601258481

şöyle bi şey var!

zillosh dedi ki...

hahahahahahah =)))
seeey kem kummm her eve lazım demek istiyorum!! =))

TrexxxXx dedi ki...

eminönü'nde bulursun bence. biliyorsun dünyadaki herşeyin bulunnabileceği tek yer eminönü!

Pinterest'im

Instagram'ım