18 Temmuz 2009

ustam donat burayı! =)

Blog yazmayı pek çok özledim.
Malesef bilgisayarım tamir edilemez bir hale gelmiş. Şu aralar hiç bilgisayar seçmekle & ödemekle vs uğraşasım yok o yüzden bu işlemleri yaz sonuna kadar erteledim gitti.
Bu gün itibarıyla yaz tatilim resmen başladı! Nasıl bir huzur nasıl bir cıvıldaklık var içimde anlatamam.

Son sınavlarımda bana hep Nestle Black'in portakallısı eşlik etti.
Mentollu ve portakallı çikolata sevmem ben normalde. Çikolatanın tadını bastırıyorlar, derdim hep. Ama bu sefer şöyle ucundan azıcık tattığım portakallı bitter çikolataya aşık oldum. Hafif ve lezzetli, bitter çikolatanın en güzel hallerden biri!
Sınav dönemine denk geldiği için arada kaynayan bir doğumgünü vardı. Bugün filmlerdeki gibi süpriz yapalım istedik, hep birlikte ondan habersizce evde toplandık, doğum günü kızı gelirken başka odaya saklandık filan; ama o çoktan çakmıştı olayı. Yine de çok eğlendik. =) Doğum günlerinin bir araya gelmek için süper bir fırsat olduğuna karar verdim.



Yukarıdaki resim gecenin başı. Şu an kafam çok güzel ve bilgisayar bulmuşken bloguma da bir el arasım geldi. İmla hataları, kurulamamış cümleler ve anlaşılmayan her şey şarabın suçu!

Vee yarın Rock'n Coke zamanı!

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım