08 Ağustos 2009

elbiselerle dolu bir valiz ile komşu ülkeye kaçış






Elbise Mudo'dan... Üstelik çok da indirimde bütün elbiseler. Benim gibi "Yaz geldi mi elbiseden başka bir şey giymem, bronz bacaklarımı jeanlerin altında saklayamam kimse kusura bakmasın!"cılardansanız mutlaka bir göz atın derim.

Ben bir süreliğine bu blogu biraz ihmal edeceğim; ama 15 Eylül'den itibaren okulda sadece 3 dersim olacak ve çok keşifli, çok eğlenceli bir 6 ay planlıyorum. Blogu coşkuya boğacağım. O zamana kadar keyifli kalın, öpücükleeer =))

Blogu ihmal sebebim de şuraları keşfetmeye kaçış:




3 yorum:

Bugra dedi ki...

Ahh, Süper ! Her ne kadar ho$lanmasamda(!) $u Yunanistan'dan adamların keyif dü$künlüğüne hayran kalmamak elde değil.. Ah!

O zaman kocaman mutlu tatiller diliyorum, dikkat et kendine :)

zillosh dedi ki...

teşekkür ederim coook =)) bagajımı teslim edip gitmeye başlayana kadar süperliğini anlamıyorum ben malesef!!

full koşturmaca, gitmeden görüşülmesi gereken insanlar, bilet almalar, rezervasyon yaptırmalar, valize her şeyi koymak isteyip ama küçük bir çantayla takılmayı da istiyor olma ironisi... =))

ben dönene kadar da en kahkahalısından mutlu mutlu gunler diliyorum ben de =)

erkan bal dedi ki...

hakikatten güzel... harabelerde idare eder. kim yıkmış onları yaf?

Pinterest'im

Instagram'ım