02 Ağustos 2009

Kadınların en büyük dostu kremler olmalı!

Pek güzel bir otel keşfettim, çok güzel bronzlaştım, acayip keyifli bir haftasonu geçirdim ve şu anda eve geldim. Bu haftasonu kaçamağım hakkında bir post hazırlamaya şu anda hiç halim yok. Cevaplanması gereken maillerim birikmiş bol bol. Bir de "ekşili patetes" denilen şeyin tarifini öğrenmek için mutfağa yetişmem lazım. O yüzden o post.u ancak yarın hazırlayabilirim. Bugünlük bununla idare edin. Neşem size de buLaşsın! =)

Devamlı kozmetik alışverişi yapan ama aldıklarının çok azını kullanan insanlar vardır. Ben kendime bir şeyler sürmeye bayıldığım için aldığım ürünlerin ömrü en çok 1 aydır bende. Annem de benim tam tersim. Çok ürün alıp, nadiren kullananlardan. O yüzden sık sık onun ürünlerine sulanıyorum.

Güneşlenmek ve bronzlaşma keyfinden sonra katır kutur olmak yerine bebek tenli yapacak iki harika ürün keşfettim:

Birincisi bu maske. Öyle kil maskesi gibi kurutucu değil, tam tersine süper nemlendirici. Kullandıktan sonra yüzünüzün yoğunluğu değişiyor resmen! Ancak evde yaratık gibi 15dk dolaşmak gerekiyor.


İkincisi de Body Shop'ın kremden daha yoğun kıvamlı Body Butter'ı. Bunu yeni keşfetmedim ama bu çiçek kokulusunu kullanmamıştım daha önce. Hele ki buz dolabında saklarsanız, sürmesi o kadar keyifli oluyor ki!




Maske kuruyana kadar da nemlendiricinizi sürersiniz, 15 dakika canavarlıktan sonra mis kokulu, yumuşacık tenli bir bebek oluverirsiniz.

Tenin su kaybını tamamlamayı ihmal etmeden güneşlenmeye devaaaam!
Zenci olunca duracağım! =)

Share/Save/Bookmark

6 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

body shopun shea ürünlerine bayiliyorum ben de.
annem gecen gün bagimli olacagimdan korktu hatta:D
sürüp sürüp kokluyorum, cidden vücudum istiyor sanki:)

ben de cok krem almayi sevip, kullanmayi asiri sevmeyenlerdenim.
ilginc bir takinti ama; krem maske ya da peelingten sonra bir türlü temizlenemedigim, cildime krem sürdügümde de bütün giysilerime gün boyu yapisip hepsini pislettigi hissine kapiliyorum.

zillosh dedi ki...

hahah body shop bağımlılığı! güzel ve mis kokulu sonuçlar doğuracağı kesin!! =))

gerçekten de çok ilginç, ben de mesela sabah akşam nemlendirici sürmezsem eksik hissederim kendimi...
benim gibi biriyle tatile çık o kremlerinin hepsini sana da zorla kullandırır, kendisi de bitmesine büyük bir zevkle yardımcı olur =)

Pilli-Cadi dedi ki...

ahaha benim kremlerim genelde dolapta eskimeye birakilir.
bir de benim icin pratiklik önemli.
bir krem sürücem ama komplike birseyi olmicak yani söyle sürüceksin, böyle yapip süreceksin filan.
o yüzden gecen sene bir peeling aldim icime oturan bir fiyat ödedim. ikili bir üründü. bir kere kullandim baktim benlik degil. ne o öyle onu sür bekle bunu sür bekle. dolabin en ücra kösesine biraktim. istanbul'a dönmeden önce de cöpü boyladilar:)

simdi 10 dakika bekletip plastiklestiginde cekilen bir ürün kullaniyorum, ki onu bile üsene üsene yapiyorum.

yani almak güzel ama kullanmak cok sinir bozucu geliyor bana

seninle tatile gelsem demekki beni kremlere bulayacaksin cildiririm herhalde:D

en sik kullandigim tek ürünse el kremi. almanya'nin havasi cok kurudur, cok kullanirdim, aaa bi baktim buraya gelince disarda hic hatirlamiyorum bile hava cok nemli cünkü!

hmm epey "kadinsi" konulara gectik bu yorumun sonu gelmeyecek en iyisi birakayim:D

zillosh dedi ki...

cadıcım inan ki hepsi iyi hos da "çöpe atılanlar" kısmına kilitlendim ben, içimm cızzzzz etti. köpeğini çöpe adam adam ile kremini kullanmadan çöpe atan dişiyi bir tutabilirim ben =))

plastiklesen ürün de çok ilginç gibi ama işte çöpü ondan önce yazmışsın ya takıldım ben oraya...

bari el kreminden vazgeçme noluur! =p

Pilli-Cadi dedi ki...

tamam bakk söz hala bir disiyim ve disi olarak kalicam:D
bundan sonra da kremleri atmak yerine sürüp sürüstürücem olmazsa kullanilmamislari satisa cikaricam atmicam onlari:D

bak ama deli gibi dudak kremi kullanirim, ayak balsami da kullanirim yani hala bir disiyim meraklanma sen:D

Ayşegül dedi ki...

Body Shop'un Body Butter'ları olmadan olmaz! Favorim mandalinalısı..

Pinterest'im

Instagram'ım