08 Eylül 2009

Genç Liderler Akademisi


Yazı devirdik, İstanbul'daki kapalı hava bünyeyi mayıştırmaya pek müsait. Şahsen ben evden çıkmak için iki kere düşünür oldum; camlarla kapalı balkonumdaki süper rahat koltuklarda oturup yağmuru izlemek, yumuşak müzikler dinlemek, biraz dergi kitap karıştırmak, kahve yudumlamak, hayallere dalmak cennet gibi görünüyor gözüme. Bütün yaz üzerimde taşıdığım "Hadi şuraya da gidelim, bunu da yapalım, şuna da el atalım!" hevesi beni terk etti.

Kış bittikten sonra "Öyle yaa...ne biliyimm okula gittim, uyudum, arada kızlarla buluştum, 3-5 tane kitap okudum"un ötesine geçmek için bulduğum her türlü uğraşıya, kış mayışıklığı bütün vücudumu ele geçirmeden başvuruyorum.

Aynı durumdaysanız Genç Liderler Akademisi'ne başvurmanız için son 2 gün!

İstanbul Valiliği & Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı & Habitat için Gençlik Derneği bir arada yürütüyor bu projeyi. Müfredat dışı kişisel gelişim ve uzmanlık eğitimleriyle gençlerin vizyon, yetenek ve kapasitelerini geliştirmeyi hedefliyorlar.

Daha detaylı bilgi ve başvuru için buraya TIK TIK!

Share/Save/Bookmark

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım