22 Eylül 2009

Herkes İstanbul'a döner, Sezo kaçar!



Yine yollara düşmek için sebebimi yarattım, minicik çantamı hazırladım ve gidiyorum.

Uzun süreli, uzak diyarlara kaçışlarımdan biri değil bu sefer. Toplantı bahane, Ege şahane diyerek düşüyorum yola. : )

Bu süre boyunca internete gireceğimi sanmıyorum, o yüzden burası sessiz kalacak. Siz bu arada True Blood izleyerek beni bekleyebilirsiniz.


Hayatımdaki en tembel bayramı geçirdim. Düzenli çalışmayınca, her gün tatilmiş moodunda yaşayınca, bayramlar o kadar da önemli gelmiyormuş insana. Evimi toparladım, bool bool aburcubur tükettim, hala bayram ziyareti alışkanlığını sürdüren tek arkadaşıma şebek pozlar verdim, hiç makyaj yapmadım, saatlerce müzik dinledim, bol bol yazı yazdım, iyi bayramlar mesajlarını okumaktan sıkıldım, onlara cevap yazmaya üşendim... Bu kış için kendime ayırdığım tembellik kotamın yarısından fazlasını doldurdum böylece.







Bugünün şarkısı:"Bebe- siempre me quedara."Dinlemek için buraya!!

Share/Bookmark

4 yorum:

mırmır dedi ki...

ya komik olacak ama saçını hangi markanın kaç numarası ile boyuyorsun tam istedigim bi sarı tonu da...

zillosh dedi ki...

Loreal 8,1: koyu küllü sarı!! üzerine de nadiren (10 ayda bir filan) röfle attırıyorum, en en sarı olanlar o röflelerden geriye kalanlar : )

mırmır dedi ki...

ok bi deniyim o zaman. acaba koyu kumral saça tutar mı? belki kuaforde actırmak gerekir

Pinor Çen dedi ki...

şeker kız gibi duruyosun =))))

Pinterest'im

Instagram'ım