11 Eylül 2009

paparaziseL hareketLerim


Bir haftadır herkes cuma günü evden çıkmamamı tembihliyordu. Çok yağmur yağacak, fırtına çıkacak, taş üstünde taş kalmayacak diye... Ben de kendimi ev mooduna sokmuştum, öğlene kadar uyudum, hiç üstümü bile giyinmedim, geceliğimin üzerine sabahlığımı geçirip bugünkü kostümüm ilan ettim. Mayıştıkça mayıştım. Ne oldu? Boşuna söz dinlemişim. Bizim buralarda bir su birikintisi bile yok! Boşuna bir ev hapsi uyguladım kendime diye homurdanırken, elime güzel fotoğraflar geçti...

Yunanistan'dayken, oraların Rahmi Koç'u kıvamında "Kaptan Tsakos" diye bir adamın evine ve yatına misafir olma fırsatı yakalamıştım. "Ne kadar şahane bir hayatım var ne kadar çok eğleniyorum" kıvamından, "Oha ne hayatlar varmış meğerse" kıvamına geçmeme neden olmuştu bu misafirlik.

Kaptan Tsakos ve eşi

Evleri


Evlerinin önündeki güneşlenme alanı

Yatlarından biri
Ben yatta buz gibi biramı yudumlarken : )


Ben açıklama yapıp kendimi tanıtırken : ))



Yaz ne kadar ani bitti!! Oysa ki ben daha hazır değilim elbiselerimle, bronz tenimle ve sandaletlerimle vedalaşmaya!!





Bu post. foto dolu, yazıdan sayılmaz derseniz; sizi bugünkü köşe yazıma doğru alalım; buraya click click!

Günün şarkısı:
Dünyanın en saçma klibi sanırım, sadece ortalığı kırıp döküyorlar; ama Enrique ne kadar yakışıklı bir adama dönüşmüş!! (Ne zamandır tv izlemediğimi fark ettim şu anda!!)



Share/Save/Bookmark

3 yorum:

LoLLa dedi ki...

allaaaam nolur nolur bi kosu buraya (ank, iyyk) gel ve bana sihirli bisey dokundur :))))
ank da yasayan Izmir olarak gozyaslari icinde ben de tezimi bitirmeye gidiyorum an itibariyle :(
:)

hugs .)

zillosh dedi ki...

su saniye girdiğim facebook iletim:

ne güzel günlerdir bunlar yaa : )) en keyiflisinden bir OC toplantısı, tekila cennetinden bir misafir, kızlarla Parantez'de fındık votka hüpletmece, her zamanki gibi yan masa ile birleşme ve onların turist olması, bir sürü dans, tam köprüyü geçeken kings of convenience çalmaya başlaması, eve gelip kapıda bir kutu çikolata bulmak ♥, yarınki ciddi işlerin hiçbirinin çok erken saatte olmaması!! : ))

LoLLacım bugünkü bütün keyfimi sana armağan ediyorum, en güzel kokulusundan bir kahve yapıver kendine, güveniyorum en şahanesinden bir tez çıkacak ortaya...

öpücüklerim ve bol sans dileklerimle... : ))

LoLLa dedi ki...

ahhhh ne guzel insansin sen ne guzel ne guzel,
guzel Izmir'imin guzeller guzeli kedisi ;)

(kedileri seversin diye umdum bi an :)))

ps ucuz ucak bileti buldugunda bi tık hemen benim bloga :))))))

kissessss .))

ps2: allaaaam seni tanimadan feci sevdim kimbilir bi de tanisam heralde adını boynuma asar gezerim heueheuehe ;))))

again hugs .)

Pinterest'im

Instagram'ım