17 Ekim 2009

200 yıla daha ihtiyacım var galiba!

İzlemek istediğim o kadar çok film,
Okumak istediğim o kadar çok kitap,
Seyahat etmek istediğim o kadar çok yer,
Yazmak istediğim o kadar çok yazı,
Gitmek istediğim o kadar çok kurs,
Almak istediğim o kadar çok şey,
İncelemek istediğim o kadar çok site / blog,
Katılmak istediğim o kadar çok program,
Ertelediğim o kadar çok proje var ki,

100 yıl daha hiç uyumadan yaşasam tamamlanamam!!

Deviantart'ta yaptığım yolculuklarla bastırıyorum bu gerçekle yüzleşmenin yarattığı hayal kırıklığını... Bu geceki favorilerim:


and like the sky (by mediocre_matt)


Chaussures Vertes (by ElifKarakoc)



Feelings (by nexd)


and the wind knew nothing (by mediocre_matt)
Fix You (by SpraypaintTragedy)

Share/Bookmark

9 yorum:

Adsız dedi ki...

hadise yeni şarkısını sana ithaf etmiş; "Fast Life" :P

SmG dedi ki...

bütün cümlelerine katılıyorum. benim de daha fazlasına ihtiyacım var ama maalesef kısacık ömrümüze sığabilenini sığdırmak zorundayız :/

Adsız dedi ki...

merhaba,
az önce Tünelde çok hoş etekli bir bayan gördüm bir de baktım ki sizsiniz :)))
Tesadüfün bu kadarı :))
Sevgiler
Suna ...

MAVİ TUTKU dedi ki...

Dilerim hepsi olur..dolu dolu bir hayat yaşarsınız, yüz yıl dileğiniz içinde inşallah diyorum.:)

eda bayraktar dedi ki...

ben okurken yoruldum..ama sen yaparsın:))

yıldız dedi ki...

Bu herşeyi yapma açlığı bende de var.Bazen bir tuşa bassam hoppp hepsi bende olsa ne güzel olur diyorum.Bunları sıralamak bile mutluluk veriyor insana değil mi?
Hayal edip isteyince hepsi olmasa da gerçekleşiyor bir çok şey.

Asıl gerçekleşen ise hayatın kısa olması.

Ayşegül dedi ki...

Benimdeeeeeeğ..
:)

zillosh dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
zillosh dedi ki...

@ herkese: bir sürü keyifli keşifli, dolu dolu günler,aylar, yıllar diliyorum. : )) bana dilekleriniz için de kocaman kocaman öpüyorum!!

@ suna: ahh sımardım!! evet dün gündüz kendi kendime tünelde, gece de pek sevgiLi adamımla cihangir, tünel, meydan her yerdeydik. : )) keşke bir el kol yapsaydınız...

Pinterest'im

Instagram'ım