15 Ekim 2009

Bukalemun saçlarım ve sihirli iksir!

Sıkılganlık ve narsistliğim birleşince olan saçlarıma oluyor. Ne alaka mı? Ayna karşısında geçirdiğim saatler uzun ve kendimi hep aynı görünce kendimden ve görüntümden fena sıkılıyorum. Kilo almak / vermek uzun bir süreç aldığından, tarz değişikliği fazla pahalıya patladığından çözümü saç rengimi ve modelimi değiştirmekte buluyorum.

Son bir senede saçımın girdiği renk ve modeller:

1. Oldukça uzun ve kumral saçlıydım:
2. Saçlarımı biraz kestirdim ve uçlarına sarı röfle attırarak rengini açtırdım:

3. Yeni yıl sebebiyle radikal bir değişiklik yapıp, bakıra döndüm:

4. Bakır sarı saçın üstünde çok uzun ömürlü olmadı, akıp değişik bir ton oldu, rengini sevdiğim için bir süre hiç boyatmadım:

5. Sonra bakıra değil bariz kızıla boyattım:

6. Hızımı alamadım, kızıldan kırmızıya geçtim:

7. Kırmızı halimi çok sevmedim, hem oldukça kısa kestirdim, hem de sarıya döndüm:


Bu kadar bukalemunluk, renk açmalar, röfleler, büyük renk değişimlerine rağmen hala saçım var. Üstelik çok ve uzunca : ) Tam da bu noktada bir ilan-ı aşk yapmam lazım: Body Shop'u seviyorum! Bütün kimyasallar yüzünden saçım kuruyor ve gerçekten yoğun nemlenmesi gerekiyor.



Aldığım pek pahalı serumlar hiç bir işe yaramazken, Body Shop'un bu Brazil Nut saç maskesi mucizeler yaratıyor. Ben bunu saç maskesi olarak kullanmıyorum, yani sürüp yıkamıyorum. Sadece uçlarına sürüyorum ve saçımda kalıyor. Üstelik de mis gibi kokuyor!!

Bu aralar da %30 indirimde bu ürün! 20 TL gibi bir fiyata edinebilirsiniz. En az bir ay da süre bulana kullanırsınız. Benden söylemesi : )

Share/Bookmark

8 yorum:

stuven dedi ki...

4.cü resimde ki saç rengi gerçekten çok hoş...

Laçin Tenel dedi ki...

ben de 4. resimdekini beğendim ama genel olarak hepsi güzel. Gerçi kızıl dışında aşırı değişiklik yapmamışsın, mesela siyah yok :))
Ama açık tonlar çok daha fazla yakışmış.

zillosh dedi ki...

@ stuven: ben de sevmiştim o rengi ama dibi gelince aynı ton yakalanamadığı için çok uzun ömürlü olamadı...

@ lacin: açık tonları kullanmak da daha kolay oluyor hem; akmıyor, dibini çok belli etmiyor... Siyah hımm bir sonraki "sıkılma" anımda ilk bunu hatırlayacağımdan emin olabilirsin! : ))

Pilli-Cadi dedi ki...

akan sac rengi benim de cok hosuma gitti.

ben de bir kere turuncu kizil yaptirdim sacimi. harika bir sey oldu. cok yakisti filan derken saclarimin kece gibi oldugunu farkettim. benim de sacimi biraz toparlayabilen body shopun hashas tohumlu sac maskesi olmustu.a

LoLLa dedi ki...

issste bu hayran oldugum nadir hatunlardan birisinnn keeesinnlikleeee .)

kissesss

LoLLa dedi ki...

bu arada kahkhullerine bayiliorum
masallah onlara ;)

zillosh dedi ki...

@ pilli-cadı: çarpıcı oluyor, insanı daha canlı ve enerjik gösteriyor o tonlar ama rengini koruması filan zor iş. bir de çok yıpratıyor dediğin gibi, neyse ki body shop var! : ))

@ LoLLa: beş senedir kahküllüyüm, onlar olmazsa kendimi çıplak hissediyorum. vücudum çırılçıplakken rahatsız olduğumdan daha çok rahatsız oluyorum biri kahküllerimi kaldırınca... : ))

fındık vodka ve istanbul sana selam söylüyor,ben öpüyorummmmm kocaman

Adsız dedi ki...

yahu ben şu kızıldan sonraki kırmızı saçlı fotoğrafınızı görünce ben de kızıla tekrar döneceğim dedim. Eğer bir bayana kızıl yakışıyorsa bence başka bir renk tercih etmemeli, sizin fotoğrafınızı görünce iştahım kabardı :))

Pinterest'im

Instagram'ım