29 Ekim 2009

hediye sayıklaması : )


Dağılmış ve parçalanmış haldeyim.
En rahat sütyenim ofiste kaldı, bir önceki post.ta bahsettiğim sebeplerle....
Son zamanlarda sarmış deli gibi okuduğum romanımı da bir arkadaşımda unuttum...

Uyku sever, tembelaki kış mooduna tam kendimi kaptırmışken uyku beni tamamen terk etti. Dün gece bir saniye bile gözlerimi kapatmadan, okudum, yazdım, okudum, yazdım. Bu gece erkenden sızarım sanıyordum. Saat 03:41 nııh! Hala tık yok!

Bloglar arasında gezinirken, bir yerlere sonradan incelenmek üzere kaydettiğim sitelerle oyalanırken, Pofidiksekerim'in 100 izleyici ödülüne denk geldim. Evet ihtiyacım olan şey bir hediye şu anda! Eminim bundan! Üstelik canım da deli gibi Milkinis istedi gece gece. Biri bana hediye versin diye ölüyorum resmen!! Ödülü kim kazanırsa Milkinis'i benimle paylaşır mı lütfen? : )))

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım