31 Ekim 2009

İstanbul'dan bir Anarşist Kraliçe geçti!

Bilen bilir aykırı ve deli insanlara karşı ayrı bir düşkünlüğüm vardır benim. Vivienne Westwood da yine bu sebeple tasarımcı denildiğinde ilk aklıma gelen isimdir. Hatta bu blogta ilgimi çeken insanlardan bahsettiğim "bi insan" etketli yazılardan ilkinde aynen şöyle demiştim: En sevdiğim ‘deli’lerden biri de “anarşist kraliçe” lakaplı Vivienne Westwood’tur.

Vivienne Westwood da kimmiş derseniz Anarşist Kraliçe adlı yazıma buyurun, onu benim gibi çok sevenlerdenseniz, İstanbul havasını soluduğu saatlere bir göz atın. Pek sevgili (!!!) İkoncan'ımızın yanında ne kadar sıradışı ne kadar özgün ne kadar Vivienne! Üstelik şu yüz ifadesi ile yerim onu ben ya:







Günün şarkısı da "Sweet Dreams". Biliyorum çok duydunuz bu şarkıyı hatta içiniz bayıldı. Ama bu seferki Bat for Lashes yorumuyla, online olarak bulamadım rapidshare'e yükledim, bir tık ile yükleyebilirsiniz.

Share/Bookmark

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım