21 Ekim 2009

madde.madde.öylesine.bir.gün

1- Birkaç gündür karşıya geçmiyor, keyif cumhuriyetim sınırları içinde, sporu bile ekerek, film ve kitaplarımla keyifli saatler geçiriyordum. Bugün evden çıkınca aradığım arkadaşıma kurduğum ilk cümle "Aaa kış gelmiş!" oldu. Benimle dalga geçti çok. Ama bilmiyor ki ben nasıl bir yaz çocuğuyum, "Yaz bitmesin! Elbise ve burnu açık ayakkabılarımla vedalaşmaya duygusal ve psikolojik olarak hazır değilim." iletilerim kimlerle tanışmama vesile oldu ve ben şaka maka değil gerçekten güneş enerjisi ile sarj oluyorum. : ))





2- "Ecevesezen" şeklinde iki kişi olarak bir şeyler üretmek çok keyifliymiş. Üstelik bize bile garip gelen şekilde beynimiz aynı yönde çalışıyor. Bugün gazetede bir haber dikkatimi çekti, haberi kestim, defterimin arasına sıkıştırdım. Vapura bindim, Ece aradı, "Haberturk al, şu sayfadaki haberi oku!" diye. Bu kadar olur! : )

Ben aramıza katılacak yeni, pek enerjik, pek güzel fikirli, pek şeker yeni AGM PR'ları ile Tünel Starbucks'ta kahve içerek tanışırken, Ece de blogumuza "Ofisimizi Tanıyalım Ders:1" diye çok eğlenceli bir post girmiş.

"Şunu da eklemeliyim ki sevgili Sezen iki gün aynı kıyafetle görüntülenmeyi kendine yediremediği için kapris yapıp ojeleri ve kıyafetiyle uyumlu bir klavyeden başka bir klavyeyle çalışamam ben diye tutturdu. Her zaman gönlümüzü hoş tutan, çok iyi bir lider olan, Peygamber sabrına sahip Server de Sezen'i kırmadı ve bütün Beyoğlu'nu talan edip Sezen'e arzu ettiği klavyeyi bulmayı başardı!"
kısmında resmen kahkaha attım.

Pembe-kırmızı klavyem ve ben:


4- Bugün eski bir arkadaşımla karşılaştım İstiklal'de yürürken. Beş sene önce aynı yerde çalışıyorduk, çok muzur çok yaramaz bir çocuktu pek severdim kendisini. Ben işten ayrıldıktan sonra da sürekli İstiklal'de, Cihangir'de karşılaşmaya, ayaküstü laflayıp şakalaşmaya devam ettik. Uzun zamandır görmemiştim onu. Bugün biz "Nerelerdesin, ne yapıyorsun?" muhabbetindeyken, kızlar doluştu yanımıza. "Bir fotoğraf çekilebilir miyiz?" diye. Ben tv-den bir haber bir insan olarak kaçırmışım, pek meşhur olmuş bizimki!



Ben de "Bir imza lütfen bir imza lütfen." diye olayı şakaya vurunca, bel altı geyik yaptık biraz. Artık çok meşhur birine popomu imzalatmak gibi bir hayalim var :p

5- Off fazla geyiğim bu aralar. Kafamda projeler projeler projeler var; ama kış tembelliği bütün vücudumu ele geçirdi. Üstelik sınavlarım da başlıyormuş pek yakında. Cumartesi gecesi Cihangir'de nefis manzaralı bir terastaki Housewarming Party'de bir avukatla tanıştım. Hayalimdeki işi yapıyor. 5 sene Roma'da çalışmış, 2 sene NewYork'ta, şimdi İstanbul'da çalışıyormuş, sonraki istikameti şimdilik meşhur. (Meraklısı için dip not: Fox'un avukatı kendisi.)
Bir anda hukuk okuyor olmak gözüme o kadar sevimsiz gelmemeye başladı, bu kadar taşınmalı bir iş de ben bulabilsem ne kadar tatlı olur hayat.



6- Caz severlere de hatırlatma: Yarın Bahçeşehir Üniversitesi'nde İlhan Erşahin konseri var.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen bu kisin gelisine sahit olmamak icin yazin bittigini kabullenmek istemedigin icin kapattin kendini eve sanirim sezencim...

Avukatlik konusunda icinde uyanan hisleri dile bence amerikada vegas havaalaninda surekli park halinde 3 tane porsche u olan avukatla sohbet ettigimde avukatlara farkli bir gozle bakmaya baslamistim sen ne is yapsan bol gezmeli bir hayatin olur zaten avukatligida senin tarzinla yapacagindan eminim hayatim...

bir blog yazisina yaptigim en uzun yorum odulunu de kazanmis oldu bu yazin

Bugra C.

Adsız dedi ki...

Ayni senin gibi ben de gunes enerjisi ile calisiyorum.

Kisla beraber eve kapanma, film gunleri ve sicak icecekler festivalim basliyor ^.^

zillosh dedi ki...

@ Buğra: off içimi açtın janm walla umarım umarım umarım özellikle de "sen ne is yapsan bol gezmeli bir hayatin olur zaten" cümlesinde haklısındır : )) bu arada önümüzdeki haftaiçi bir gün tünel / cihangir lokasyonlarında bir yorgunluk kahvesi içip laflamaca yapalım... bir röp projem var, listedesin!! : )

@ oz-t: hihi bu kadar benzerlik bu kadar ortaklık inanıyorum bir gün bol güneşli bir yerde bol kahkahalı bir kavuşmaca yaşayacağız : )

Pinterest'im

Instagram'ım