25 Aralık 2009

Yaşlandıkça duygusallaşıyorum! =))


Yepyeni bir yıl 2010...
Hayatımdaki en hızlı bitiveren sene oldu bu. Geçen seneki yılbaşı partisi hayatımda gördüğüm en başarılı ev partilerinden biriydi ve daha bir kaç ay önceymiş gibi geliyor bana.

360 güne pek çok iş, hayatıma girdikleri için gerçekten mutlu olduğum yeni tanışılan insanlar, seyahatler, kahkahalar, gözyaşları, alkollü geceler, elvedalar ve yaramazlıklar sığdı.

Hep hayalini kurmuş olduğum köşeye kavuşup, "Mr.Big"im ve Maroon'da yapılan dedikodu seansları ile kendimi Sex and City'nin Carriesi sanmam da; bana Aegee ruhu aşılayan, "Ms. bootilicious" ve "Ms. alcololic" sıfatlarını edinmemi, nefis bir bronz tene kavuşmamı sağlayan Yunanistan yaz üniversitesine katılımım da, reklam sektörüne atılmam da hep 2009'da oldu.

2009'un hiç şüphesiz en tatsız olayı, Özgecanımı kaybetmemdi. Üzerinden aylar geçmesine rağmen hala kabullenemiyorum onun artık olmadığını... Cep telefonumdan numarasını silmeye bile içim el vermiyor. Birlikte yaptığımız ve hayata geçirmeye fırsat bulamadığımız bütün planlar da beni en az onun artık olmayışı kadar çok acıtıyor.

Yine aynı dönemlerde sağlıksal olarak nitelendirebileceğim bir başka sıkıntı daha yaşadım. Zordu...

Bütün bunlara rağmen, yaşama karşı olan yüksek enerji ve şevkimi hala koruyorsam ve yepyeni işlere el atacak motivasyonu bulabiliyorsam bu hayatımdaki insanların şahaneliğinden kaynaklanıyor.

Başı her zaman güçlü ve güzel bir kadın olarak bana harika bir örnek olan annem, inanılmaz anlayışıyla yediğim her bokta arkamda olan babam ve büyüdükçe daha iyi arkadaşım olan kardeşim çekiyor.

Doğduğum andan beri arkadaşım olan bütün kuzenlerimden bile daha yakınım olan Zepo;

İlkokuldan arkadaşlarım olan ama sırf son zamanlarda moda olan ilkokul arkadaşları buluşmaları trendlerine uymak için değil, gerçekten birbirimizi çok sevdiğimiz ve çok iyi anlaştığımız için görüşmeye devam ettiğimiz, neredeyse kız kardeşlerim olan, malesef şu anda Kanada, İspanya ve İngiltere'de ikamet eden Ayşe, Kerime ve Susu;

Tanışıklığımız o kadar geçmişe dayanmasa da, samimiyetimiz ve payaştıklarımız 5 yılla kesinlikle sınırlanamayacak kadar çok olan, hayatımızdaki her şeyi birbirimizle sansürsüz ve çekincesiz paylaşabildiğimiz Simge, Özge ve Güzin;

Amerika macerası ile hayatıma girip vazgeçilmezim olan Terleç kardeşler, veya tekilleştirirsem sevgili chucham Sinem ile cici eşim Gizem;

AGM sebebiyle tanıştığım ama son 3-4 ayda pek çok arkadaşımdan daha sık görüştüğüm, şahane bir AGM ortaya çıkardıktan sonra da hayatımda kalmaya devam etmelerini istediğim güzel AGM OC insanları; (Tabii ki Ececiğim torpilli)

Sık sık çok güzel bir kafayla arayıp, hiç bir şey içmediğini, alkolü kesinlikle bıraktığını iddia eden, birlikte çok eğlenceli geceler geçirmiş olduğumuz Aytaç;

Yeri geldiğinde abim, yeri geldiğinde kocam, yeri geldiğinde arkadaşım, yeri geldiğinde flörtüm gibi davranabilmiş olup hayatıma güzellikler katmış, bütün şımarıklıklarımı çeken aşklarım;

Son zamanlardaki zevk ve huzur kaynağım uykucu, mutfağını seven evcil adam;

Aynı ofiste çalıştığımızdaki kadar sık görüşemesek de sürekli iletişim halinde kaldığımız, biri evlenerek dedikodularımızdan elini ayağını çekmiş, biri Fuji tahtıma göz dikmiş olsa da ( =) ) pek çok sevdiğim Oben ve Öznur;

Başta Gürdal, Alex ve "bitches room" sakinleri olmak üzere Greek me move me katılımcıları;

Network Meeting sayesinde tanıştığım AEGEE- İzmir'in müthiş ve bu aralar inanılmaz çok özlediğim üyeleri; (Senem, Cansu, Tansu, Gülten ve Bilge'yi biraz kayırsam kimse kızmaz herhalde =) )

Henüz gerçekten tanışamamış olsak da şeker yorumlarıyla beni hep mutlu eden Doğuş;

Süpriz karşılaşmalarla, hep moral verici mesajlarla bazen de seyahat havadisi pislikleriyle sevdiğim Sinan;

Nefis tatlı mesajlar çekerek, İspanyolcanın ne kadar seksi bir dil olduğunu bana her seferinde hatırlatan CS ganimetim Meksikalı;

Arada işkolikliğinden başını kaldırabildiğinde "bebeeek", "özledimmm", "mummmph" mesajları ile beni gülümseten, nefis iletiler yazıp duran güzel beyinli insan;

Pek çok sıkıntıya rağmen şu anda bu kadar keyifle 2009'a veda edebilmemde ve 2010'a ilişkin içimde sadece güzel hisler olmasında gerçekten payınız var. 2010'da da benimle kalın! =))

Dip Not: Çok sevdiğim, ama bir türlü görüşemediğim o yüzden 2009'da bir şeyler paylaşamadığım; ama karşılıklı sevgimizden en ufak bir tereddütüm olmayan canlarım (en başta oya, büşra, burcu, gökçe, elif, ezgi ve hediş ) 2010'da birlikte daha fazla vakit geçirmeyi ve eski anılarımıza yenilerini eklemeyi umuyorum! Kocaman öpüyorummm!

Share/Bookmark

3 yorum:

faranjit dedi ki...

bir gün bir yazından da bu denli iyimsr dilerklerin arasında yer alma umidiyle. var ol sağlıcakla kal.

Tns dedi ki...

sabah uyamdığım da, okuduğum ilk yazının bu olması ne hoş :) güne iyi başladım sayende sezencim :)
valla benim de, keşke daha çok beraber olabilseydik dediğim nadir insanlardansın, özlüyorum :(

zillosh dedi ki...

@ faranjit: tesekkur ederim =) 2010'da umuyorum ki birlikte güzel işler yapacağız zaten =)

@ yüksek topuklar: bebeğimmm öperim kocaman!! daha çok birlikte olacağız biliyorum =)

Pinterest'im

Instagram'ım