09 Şubat 2010

Değişim Zamanı!

Umuyorum ki cuma girdiğim sınavı geçerek fakülteden sonunda mezun olacağım. Öğrenci sıfatının hala inanılmaz bir imtiyaz olduğuna inandığım için bundan vazgeçmeye hala hazır değilim. Sanıyorum ki hiç bir zaman da hazır olmayacağım. O yüzden daha fazla uzatmamaya, hazır olmayı beklememeye karar verdim. Zaten öğrenciliğin imtiyazı olarak gördüğüm ucuz konserlerin, zibidilik yapma hakkının ve seyahat fırsatlarının hakkını verdiğini düşünüyorum. Şimdi mezun oLma ve elimdeki diğer işlerin hakkını verme zamanı!

Bu aşamada beni avutan tek şey donut kutumun ticaret hukuku kitabımdan daha büyük olması =))
İkinci olarak hayatımda ilk defa bulaştığım bir iş "final" aşamasına gelmeden o işten elimi ayağımı çekmeye karar verdim. Organizasyon komitesine ilk katılanlardan biri olduğum, bir süre PR işlerini tek başıma yürüttüğüm, ayrıca da bir sürü harika insanla tanışmama vesile olmuş AGM OC'deki görevimi bıraktım.

Uzun bir süredir zaten hayatımdaki işlere yetişememe sıkıntısı yaşıyordum, ancak el attığım bir işi tamamlamadan bırakamama takıntım yüzünden aynen devam ediyordum. Geçen hafta AGM ile ilgili bir görüşmeye gitmek için ajansta bizim durumumuzu tartıştığımız toplantının yarısından çıkmam gerekince beynimde daha öncekilerden daha kırmızı bir uyarı ışığı yandı. Bu işlerin hepsine birden şu andaki planlama kabiliyetimin sınırları ile yetişmem imkansızdı, bunu denedikçe her şeyi birden eksik yapar hala gelecektim.

Artık PR sadece iki kişi değildi, gayet güzel çalışan bir ekip haline gelmiştik, yokluğum işlerin tepetaklak olması gibi bir sonuç doğurmayacaktı. Öyleyse ben neden kendimi bu kadar boşuna hırpalıyordum?

Gerçekten gayet güzel bir şekilde, her fırsatımda uğramam konusunda anlaşarak hayatımı ve aklımı biraz sadeleştirmiş oldum.
Veee YoungGuns cephesinden bir güzel haber: Digital Age bizi en iyi girişimlerden biri seçmiş!

Yukarıdaki resmin kaynağı da hem bizim koordinatörlüğümüzü yapan, hem de yine aynı dergide en iyi 2. blog yazarı olarak seçilen Uğur Özmen'in blogudur.

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım