10 Mart 2010

Cumartesi kafamdayım!




Aman be!

Son günlerde ne kadar mesaj kaygılı bir bloga dönüşmüşüm yahu ben böyle.
Yazmışım da yazmışım, gömülmüşüm derin meselelere. Blogun adına "Bir doz" koymuşken bu kadar da çelişilmez ki! Sevgilim bile şikayetçi benden zaten "garipleştim" diye.

Kütüphaneden Sex and the city'nin yazarı Candace Bushnell'in "Beşinci Cadde" kitabını aldım. Son derece eğlenceli bir chick lit! Bugün eve dönerken resmen trafik olsun da biraz daha çok okuyabileyim diye düşünürken yakaladım kendimi.

Neyse ki yarın yolculuk zamanı, Havaş'ta, tek başıma havalanında bekleme periyodunda, uçakta bol bol okurum. Keyifli metinler + gitme bağımlılığım sebebiyle girmiş olduğum yoksunluk krizini azıcık da olsa geçirebilecek kısa bir yolculuk + bol kebap beni kendime getirir. Saçımı da boyatırsam, bir de ben dönene kadar şu kış geri geldi havaları da biz zahmet artık defolup giderse değmeyin keyfime! :)



Young Guns hakkında pek çok soru cevapladım şimdiye kadar; ama nasıl olduysa neredeyse hiç fotoğraf paylaşmamışım. Şahane bir ofisimiz var, fotoğraflardan görebileceğiniz gibi bazen çok eğleniyoruz, bazen çok ciddi çalışıyoruz.



Hadi bir de harika havadis vereyim: YoungGuns olarak, girdiğimiz konkurlardan ilkini aldık ve 2010 yılında Cumartesi Şarapları'nın dijital ajansı olduk. Eğlenceli işler çıkartıp sizi de keyiflendireceğiz. Çok kısa bir zaman sonra her gün cumartesi kafasında olacaksınız. Hazır mısınız?

(Ara not: Yapılacak etkinliklerden herkesten önce haberdar olmak isteyen bloggerlar benimle iletişime geçebilirler :) )













Ajansımızdaki neredeyse her an Onur Büyükçağlar tarafından fotoğraflanmaktadır, bu yazıdaki bütün fotoğraflar da onun arşivinden aşırılmıştır. Kendisine çok teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım