17 Mart 2010

Koca değil, eşlikçi arıyorum! =)))


Bu aralar herkesten "Nerelerdesin sen?", "Ne zamandır görüşemiyoruz?" cümlelerini duyuyorum. Pılımı pırtımı toplayıp dönüşü belirsiz yolculuklara çıkmış değilim. Öyle olsa bu blog aylarca sahipsiz kalırken, Facebook'tan birbirinden eğlenceli yüzlerce fotoğraf paylaşırdım.

Aynı plazanın -4. katında reklamcı olma yolunda yürüyor, 12.katında hukuk bürosu havası soluyorum. Sabah erken kalkma zorunluluğu + yeterli güven oluşturulamamış bir sevgili gece hayatıma sağlam bir darbe oldu, o kadar. Sokaklarda sabahlamıyorum, her gece her gece alkol tüketmiyorum artık. Böylece fark ettim ki, benim arkadaşlarımla görüşme biçimim hep alkollü gece etkinlikleriymiş. Onlar olmayınca, kimseyle görüşemez olmuşum.

Gitmek istediğim her telden bir sürü etkinlik olduğunu fark ettim, beni özleyenlere açık davet: Hadi ilginizi çekenleri seçin, birlikte gidelim!


YoungGuns ekibi olarak cumartesi sabah 7:00 treni ile Eskişehir'e göçüyoruz. İki gün boyunca Kampüste Marketing katılımcısıyız. Bu arada liseden zıpırlık yıllarından arkadaşım olan, inanılmaz özlediğim iki fıstıkla da kavuşmuş olacağım.

O yüzden kavuşma davetlerim ve etkinlikler önümüzdeki haftadan sonrası için...













1) Mata Hari Balesi: St. Petersburg Balesi’nin tecrübeli dansçıları ile Mariinsky Tiyatrosu’nun baş balerinleri Julia Makhalina İstanbul'a geliyormuş. 9-11 Nisan'da TİM'de.

2)
Gergely Boganyi Piyano Resitali: 14 Nisan'da Süreyya Operası'nda (itiraf etmeliyim ki Süreyya Operası'nın neresi olduğunu bile bilmiyorum :) )

3) Uluslararası İstanbul Film Festivali: Film biletleri bu cumartesi satışa çıkıyormuş, İstanbul'da olmayacağım. Umarım izlemek istediğim filmler için bilet bulmayı başarabilirim. Fazladan biletiniz olan her filme seve seve +1 olabilirim. Film üzerine şarap da benden! :))

4 & 5 ) Chill Out Festival & Infected Mushroom: Aynı gün olmaları bir talihsizlik mi mucize mi karar vermeye çalışıyorum.Chill-out festivalde bütün gün yayılarak demlenip akşam çok güzel kafayla infected isabet olur gibime geliyor; ama yorulup da imfected mushroom'a enerji kalmazsa endişesi de taşıyorum. (Infected Mushroom için biletimi ayırmış olan "hero"ya nasıl teşekkür etmeli, bu da düşünülmeli tabii ki bu arada.)

6) Balık ekmek jazz: Buna katılmazsam öyle böyle değil hakikaten fena içimde kalır.

7) La Scala'dan Simon Boccanegra Operası: Opera fanı bir insan olduğum söylenemez; ama operayı canlı olarak sinemadan izleme fikri ilginç. O yüzden gidesim var.

Hadi hadi hadi hadi hadi kim hangisine geLiyor benimle? Haber bekliyorum, hemencik biletlerimizi kapalım. Öperimmmmm =)

11 yorum:

csbln dedi ki...

ilk olarak belirtmek isterim ki benimlle alkolsüz ortamlarda da gayet eğlenmişliğin var bunu unutmayalım. (örn:evde foto çekimi) bu durumun bana çeşitlli mecralarda (!) ayrıcalıık sağlaması gerektiğini düşünüyorum. diğer yandan agmden terk bir insan olarak kaderlerimizin bu denli paralel gidiyor olması sana artı bir hayranlık duymama sebep oluyor. Blog yazılarını seviyorum; itiraf ediyorum takipçinim:))) ya bizim blogu tekrar hayata mı geçirsek? özgürüz artık:)

csbln dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
cnspln dedi ki...

ben mi yanlış anladım yoksa birileri bizim deli kızın özgürlüğüne inceden balta mı koymuş?...
yakışmıyor sezeeeeen!
young guns çok başarılı bir girişim bence senin için...keşke istanbul'da olsam da sana eşlik edebilsem!
hukuk bürosu da hayırlı olsun...
ama bir mimar (!) olarak söylemeliyim ki yüksek binalarda sürekli çalışan insanların psikolojik bunalımları olduğu görülmüş...
en iyisi kısa bi kaçamak...:izmir!

gRanGe dedi ki...

hahahah ;
iki gün ewwel istanbulda bi yer keşfedip kendi kendime şunu düşünmüştüm ben nie yurtdışı keşifleri konusunda ısrarlıyımki aşık oldugum we yaşadığım yeri keşfedememişken şimdi senin süreyyanın nerde oldugunu bilmemeni okuyunca allahım kimlerle yaşıyorum dedim.. cidden we cidden sen sakın gitme bi yerler otur aşağı istanbulu öğren kızııımmmm =))
ayriyetten feysbukta bilmemne madam testine koptum demek ben sen =)))))
şopinge bilet aldıgımızı düşündükçe madonna gelmedikçe yeni arayışa gerk yok gipime geliyorrr hahaha i'm happy

Tns dedi ki...

e ben eşlik ederim sana o zamana =))))

zillosh dedi ki...

@ ececimmm: aşkımmm öncelikle alkollü alkolsüz fark etmez kavuşmalıyız! kesinlikle o fotoğraf çekimi gecesi sarhoş hallerimden bile güzel gibiydi kafam bi tanesin sen! o fotoları da çıkarsak ya piyasaya ecevesezeni de yeniden hayata geçirsek! =) hatta şu yazmaya bile başlayamadığımız kültür sanat yazıları da cabası! birileri bize bir kaç saat bağışlar mı her gün? =)

@ pelincim doğru anlamışsın ama artık yeniden single'ım yeniden kırıtığım yeniden sahalara döndüm! =) havalar azıcık daha ısınsın bundan sonraki ilk hedefim izmir çırıtığım! :)

@ sinancım shopping & fucking'ten çıkışta evlenelim biz nikah şahidimiz de madam olsun işte =P

@ tansucummm naptın bebek? taşındın mı taşınıyor musun? hadi hadi hadi etkinliklere katılım zamanı!

HEPİNİZİ ÇOOOK ÖPTÜMMM

Adsız dedi ki...

I am not positive the place you are getting your
info, however good topic. I needs to spend some time studying much
more or figuring out more. Thank you for wonderful information I used to be in search of this
info for my mission.

Also visit my page ... click here

Unknown dedi ki...

merhaba,
Ben, gökyüzü finansman kredisi firmaya hepiniz hoş geldiniz diliyorum
Biz içinde ve% 2 uygun fiyatla ülkenin kıyılarına dışında bizim kredi hizmetleri sunuyoruz
Biz bireyler, şirketler, endüstriler vb kredi sunmak için en iyi ajansı var ve kredilerin her tür arasında değişen
Eğer üzeresiniz bir kredi ihtiyacı bireysel kredi, konut kredisi, ticari kredi, öğrenci kredisi, hisse senedi kredisi vb iseniz
bizim e-posta yoluyla bize yazın (finance_sky@yahoo.com veya financesky23@gmail.com
) Ve ben biz sonuna kadar size sunduğumuz hizmetleri sunacak bildirmek isteyen,
Sloganı: müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir.
Biz sizi soon.thank duymak umut

gökyüzü finansmanı

Unknown dedi ki...

Biz ihtiyacı olan insanlara yardım etmek için kurulmuş bir organizasyon
Böyle mali yardım olarak yardım. Yani, finansal geçiyor eğer
Sorun bir finansal karmaşa var ve para gerekiyorsa
kendi iş kurma ya da bir kredi ihtiyacınız borcunu ödemek veya ödemek için
faturaları, güzel bir iş başlatmak, ya da bunu zor
, Yerel bankalardan sermaye kredi almak, e yoluyla bize bugün - posta
joycerolandloancompany@gmail.com
 "Yani, bu fırsatı senden geçmesine izin vermeyin
Tamamlamak ve aşağıda ayrıntıları dönmek için tavsiye edilir ..

Adınız: ______________________
Senin adresin: ____________________
Senin ülken: ____________________
Senin görevin: __________________
ihtiyaç duyulan kredinin miktarı: ______________
Kredinin Süresi: ____________________
Aylık gelir: __________________
Cep numarası: ________________
Daha önce bir kredi için başvuruda mı: ________________
Eğer dürüstçe kabul edilir bir önceki kredi, dava varsa? ...

hızlı hareket ve mali stres, karmaşa ve zorluklar çıkmak
joycerolandloancompany@gmail.com: Posta - E yoluyla bugün temasa

Unknown dedi ki...

Merhaba,

Borçlarınızı temizlemek için acilen bir borca ihtiyacınız mı yoksa işinizi geliştirmek için bir sermaye kredisine mi ihtiyacınız var? Bankalar ve diğer finansal kuruluşlar tarafından reddedildi mi? Konsolidasyon kredisine veya ipoteğe ihtiyacınız var mı? Aramak artık, tüm maddi sıkıntılarınızı geçmişe bırakmak için buradayız.

Bu kolay kredi şirketidir. Biz1.5% lük uygun bir faiz oranı ile ilgilenen olanlar için kredi sunuyoruz. Hesap miktarı 5.000.00 Dolar'dan maksimum $ 100.000.000.00 Dolar'a kadar.

Maksimum güvenlik önceliğimiz olduğundan kredilerimiz iyi sigortalıdır.

Bize e-posta yoluyla ulaşın: easyloanfirm2020@gmail.com


Saygılarımla
Derek Douglas
easyloanfirm2020@gmail.com


1.5% Orijinal ve garanti kredisi

Unknown dedi ki...

İyi haber, ben ankara'dan Mehtap Bayraktar'ım. Bir krediye ihtiyacınız var mı? Bugün Uygula Mehtapbay244@GMAIL.COM adresinden
Tek güvenilir şirketten hızlı ve güvenli krediler alın, Bireylere ve işletme sahiplerine geniş finansal yelpazede finansal hizmetler sunmaktayız. 1 ila 30 yıl arasındaki dönemde% 3'lük çok düşük bir oranda 5.000 $ 'dan 2.000.000 $' a kadar kredi vermekteyiz. Bugün e-posta ile bize ulaşın: mehtapbay244@gmail.com veya (mehtapbay244@gmail.com)
Web sitesi: mehtapkredisi.wordpress.com

Pinterest'im

Instagram'ım