11 Nisan 2010

Uçuyoruz ne güzel kamikaze!

Aşık mıyım yoksa beni "bu güzel havalar mı mahvetti" bilemiyorum; ama bu günlerde bir şuursuzluk var üzerimde. Çok sevdiğim arkadaşlarımla bile görüşmeyi bir türlü beceremiyorum; pek şahane illallah ajandama rağmen bir sürü şeyi unuttuğum için son dakika plan değişiklikleri yapıyorum, geceleri evde kalmadığım zamanların sayısı arttığı için şarjım bitiyor ulaşamıyor / ulaşılamıyorum.


Diğer yandan da yine çıldırmış bir halde plan yapıyorum. İstanbul konserler konusunda tavanı zorluyor, her geçen gün daha da güzel konser havadisleri alıyorum. Ünifestler çok ucuza deniz tatili imkanı ile Facebook üzerinden insanı yoldan çıkarıyorlar. Dergiler "Haftasonu kaçamakları" rehberleri ile aklımı çeliyorlar. Yaklaşan 23 Nisan ve 19 Mayıs tatilleri her köşeden göz kırpıyor...

Yapmak istediklerimi listelemeye korkuyorum; çünkü 3 basamaklı sayılara ulaşabilirim.

Facebook iletime "Yine bana geLdiler: Film festivaline gidelim, bozcadaya gidelim, unifestlere gidelim, michael buble konserine gidelim, adalara gidelim, açık hava konserlerine gidelim, buz gibi biralar tokuşsun, en lezzetli dondurmalar mideye insin, tenlerimiz bronz olsun ve hiç hiç hiç eve girmeyelim istiyorum." yazdım. Gelen yorumlara ve like'lara bakılırsa, bu aralar bu ruh hali hepimizin ortak ruh hali.

Bir de bütün bunların yanı sıra benim hayatımda bir başka sarsıcı unsur var bu aralar. Sürekli yanında olmak istediğim, her şeyi birlikte yapmak istediğim bir adam!

Üstelik de haftasonu Leb-i Derya'da "görücüye" çıktı kendisi. Çok sevdiğim ve fikirlerine de önem verdiğim bir abim ve annem ile tanıştı. Tam puanı da aldı mı!


Ummadık taş başı yardı mı; yardı!
Erkekler ve ilişkiler konusunda çok görmüş geçirmiş havalarım fıs diye söndü mü; söndü!
Bilmediğim tanımadığım duygular karşısında elim ayağım birbirine dolaştı mı; dolaştı!
Böyle şeyler filmlerde olur, romanlarda olur, aşk filmler ve romanlar satsın diye uydurulmuş bir palavradır, diyip dururdum ya; bütün tükürdüklerimi afiyetle yaladım mı; yaladım!
Galiba 100 kurbağa öptükten sonra bir prense ulaşabildim! :)


Halimiz dumaaaan amaaaan!

1 yorum:

julie dedi ki...

ask sana cok yakısmıs ama :)
mutlulugun sonsuza kadar sürsün,
sevgiler

Pinterest'im

Instagram'ım