24 Haziran 2010

beyaz şarabın yan etkileri


"Şu anda buz gibi bir beyaz şarap yudumluyor olabilirim; ama o yüzden güzel değil kafam." diye yazmaya başlamıştım (evden çıkmadan önce).

Ne zaman evde açık bir şişe beyaz şarabım olsa...
Ki bu çok sık olan bir şey değildir, çünkü hep dışarıda bir yerlerde buluşuyoruz, hep dışarıda bir yerlerde içiyoruz.

Markette biranın ne kadar olduğunu daha birkaç ay önce öğrendim mesela ben. Özge benimle o günden beri dalga geçiyor. Küçükçiftlik Park'ta bir konsere gidiyorduk, Beşiktaş'tan yürüyoruz, bir markete girdik, iki bira aldık. Benim mantık aynen şöyle çalışıyor "İyice bir yerde bira 15TL, ortalama bir yerde 10 TL, hadi burada da 5 TL olsun. Biri de Miller o azıcık daha pahalıdır." Cüzdandan 10 TL uzatmışım, üstüne vermek için bozuk para karıştırıyorum. Kadın benim 10 TL'yi aldı, yarısını geri verdi. Ben şok! Elektriği keşfettim sanki. "Amaaaan bundan sonra yok dışarı çıkmak filan. Evde içiyoruz, hiç olmadı marketten alıp sokakta içiyoruz." diye tutturdum.

Ne mi oldu? Hala dışarıda içiyoruz. Evdeki içkiler aynen duruyor, bazen giyinirken filan havaya girmek için azıcık içiyorum. Ama o günden beri ben Özge'ye ne zaman gitsem, önce markete uğrayıp bira alıyorum. :)

Hahah evet bazen kendimle çok eğleniyorum.
Neyse ben bunu anlatmıyordum.

"Ne zaman evde açık bir şişe beyaz şarabım olsa..."
...alakasız bir adamla buluşuyorum. Sanırım beyaz şarap benim bünyemde böyle bir yan etki yapıyor.

Ve hiiiiiiiç pişman olmuyorum.

Çocukluğumuzdan beri bizi "yabancılardan şeker bile almamaya" iten zihniyeti kınıyorum.
Ve sızıyorum...
Bir de öpüyorum.
Haftasonuna bir kaldı.


Breakbot - Baby I'm Yours (feat. Irfane) - HD from Ed Banger Records on Vimeo.




1 yorum:

spacemonkey dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Pinterest'im

Instagram'ım