23 Ağustos 2010

Arkayı 400'ledik! =))


Ben hala "her şeyi birden" yapmak isteyen bir kadınım. Yeni açılan mekanları, sergileri, tiyatroları, popüler veya gizli hiçbir şeyi kaçırmayayım, bütün dünyayı gezeyim, bütün kitapları okuyayım, bütün filmleri izleyeyim istiyorum. Diğer yandan deliler gibi çalışayım, kariyersel gelişim için de yapılabilecek her şeyi yapayım istiyorum. Her şeye birden yetişmek mümkün değil, artık biliyorum. Yine de olabilecek en fazlasını hayatıma sokmak için oradan oraya koştururken ve bazen keşfettiklerimi, bazen hissettiklerimi, bazen beğendiğim herhangi bir şeyi buradan paylaşırken şimdi fark ettim ki 400'den fazla kişi oluvermişiz burada!

Ne güzel! Oh!
Üstelik de bu blog hala ilk günkü gibi: Hala keyfime göre, kafama göre, doğal, esintili.
İyi ki varsınız!

Günün şarkısı da: Nina Simone - Feeling Good

3 yorum:

eda bayraktar dedi ki...

İyi ki sen de varsın sevgili Sezen!!

Uzay dedi ki...

Ne kadar enerjiksin!Bu tempoda hiç mi olmuyor yorulduğunu ya da sıkıldığını hissettiğin?

Sinem dedi ki...

seni okumak çok keyifli. keşke benim de arkadaşım olsaydın :D Senle insan hiç sıkılmaz herhalde :) keep on writing.. nice 4000'lere

Pinterest'im

Instagram'ım