21 Ekim 2013

“Çok kitap okuyan insanlara hayatın yetmediğini biliyordu.”*

Haftanın ilk günü.
Upuzun bayram tatilinden sonra İstanbul'daki ilk günüm.
Yeni yaşımda yazdığım ilk blog yazısı.
Bir sürü ilk.

Türkiye'ye dün gece geldim, sabah koşa koşa işe gittim. İşten çıktım, doğru tiyatroya...

Şimdi salonun ortasında açılmamış valizim, ayağımda Roma'dan aldığım çorap gibi rahat, ayağımdan çıkartmak istemediğim ayakkabılarım, aklımda bir yandan Pompei'den Milano'ya İtalya'yı kat ederken yaşadığımız anılar, bir yandan yarın katılmam gereken önemli bir toplantı ve akşam gideceğim davet için "Ne giysem?" sorusu... Ütülü ve temiz nelerim olduğundan bile emin değilim. Zira son bir aydır evde o kadar az zaman geçirdim ve bu bir aya o kadar çok şey sığdırdım ki...

Şimdi evimi mi toparlasam, biraz bakım mı yapsam, valizimi mi boşaltsam, yaptıklarımı unutmamak için yazarak kaydetmeye mi başlasam, babamın harika doğum günü hediyesiyle çektiğim fotoğrafları mı bilgisayara yüklesem bilmiyorum. Anlatmaya nereden başlayacağıma bile karar veremiyorum.



Bütün bu curcuna arasında, doğum günüm oldu bitti, hayatımda 27 seneyi devirmiş oldum. 

Harika mesajların, beni çok mutlu eden kutlamaların pek çoğuna cevap bile veremedim. Buradan toptan teşekkür edeyim, iyi ki varsınız!

Bebeklik arkadaşlarım, eski iş arkadaşlarım, üniversiteden arkadaşlarım, Adana'dan arkadaşlarım, en yakın kız arkadaşlarım, özetle birlikte onlarca harika anım olan yakın çevrem ve tabii ki Mr. Feelgood ile leziz şaraplar devirerek Solera'da başladım yeni yaşıma. Ve yeni yaşımın ilk gününde upuzun bir İtalya turu için Roma'ya uçtum.


Mesleki kariyerimde, kulağa gelişi çok havalı ve büyük bir proje kapsamındaki görevimi birkaç gün önce tamamladım. Çok kısa bir zaman sonra sevgilimle birinci yılımızı kutlayacağız. 

Özetle güzel bir evim, iniş-çıkışlarına rağmen yolunda giden bir ilişkim, farklı evlerde bağımsız hayatlar yaşasak da birlikte gerçekten güzel vakit geçirdiğim bir ailem, ülke standartlarının üzerinde para kazandığım bir mesleğim, renkli arkadaşlarım, blog yazmak gibi bir hobim ve keşiflerle dolu sosyal bir hayatım var.

Üniversitedeyken hayalini kurduğum her şeye şu anda sahibim. O zamanlar, güzel bir ev, iyi bir iş ve düzenli bir ilişki üçlüsüne sahip olup bol bol seyahat ettiğimde hayattan başka hiçbir beklentim ol(a)mayacağını sanıyordum.

Oysa ki bana yetmiyor. Çok mutluyum; ama daha fazlasını istiyorum.

Daha fazla şeye sahip olmak değil arzum, daha fazla şey yapmak: Evde yemekler pişirmek, sağlıklı yaşama kafayı takmak, yoga yapmak, sürekli ışıl ışıl olmak, daha çok kitap okumak, bir yazı kursuna gidip daha iyi metinler yazmak, fotoğraf çekmeyi öğrenmek, hukuk dışında bir iş daha yapmak, başka diller öğrenmek, hamarat bir ev hanımı olmak istiyorum. Zamanım yetmiyor.

Daha az uyumayı veya var olan zamanımı daha etkin kullanmayı öğrenmem lazım. Yeni yaşımdan en büyük beklentim ve aynı zamanda yeni yaşımdaki en büyük hedefim bu: Çok çalışıp, çok gezerken, daha kaliteli bir hayat yaşamak için ihtiyacım olan zamanı yaratmak...

Gecikmeli de olsa, merhaba yeni yaş. Çok güzel başladın, noolur hep böyle devam et...

Dip Not: Başlık, Murathan Mungan'dan. 

7 yorum:

Deniz Evin dedi ki...

Sezeenn iyiki doğdunn iyiki varsınn, hep böyle mutlu ve yoğun ol hayat daha çekilebilir oluyor çünkü.. :) öpüyorum çok :)

sebuş dedi ki...

Mutlu yıllar! bunca aradan sonra bu blog yazısı beni kesmedi ama devamının geleceğini biliyorum:) Mutlu sağlıklı bir yıl dilerim..

Adsız dedi ki...

Mutlu yaşlar,mumu üflerken dilediklerinin hepsi gerçek olsun inşallah (Züleyha )

cigdemdrkn dedi ki...

İçimi açtın :) Mutluluğun yazıdan dışarı fışkırmış resmen :) mutluluklar getirsin yeni yaşın/yaşımız ;)
http://m.youtube.com/watch?v=biwNmWLFa5Q

Handan dedi ki...

nice senelere güzel kadın

zillosh dedi ki...

Denizcim, çok teşekkür ederim. O halde hep yoğun kalalım!

Sebuşcum, ama yerimmmmm. Devamı gelecek elbette ki, hem de uzun bir süre her zamankinden daha da sık! :)

Züleyhacım,
Çok çoook teşekkür ederim.

Çiğdemcim,
Şarkıya bayıldım. Gecenin bu vakti evde kendi kendime salına salına dans etmeye başladım. Teşekkür ederim demek eksik kalacak,ama keyfime keyif kattın,çoook teşekkürler.

Handancım,
Cansın, çok teşekkürler :))

Adsız dedi ki...

yanımda bir nazar boncuğu taşıyorum senin için, yakın bir lokasyona ilk check-in yaptığında, seni yakalayıp yakana iliştireceğim. yeni yaşın kutlu olsun, mutlu geçsin ( :
serap.

Pinterest'im

Instagram'ım