13 Ekim 2014

Köşkte yemek, sahilde piknik, merhaba yeni yaş!


Aslında doğum günü kutlamalarıma oldukça önceden başlamıştım. Benim doğum günümde Berlin'de olacak Marthacım ile cin tonikleri devirerek, güzel anılarımız anmış, şimdiden geleceğe uzanan her zamanki gibi upuzun bir sohbet eşliğinde erkenci bir kutlama yapmıştık.

Asıl doğum günümde ise, ilk kutlamayı ofiste yaptık. Mumlarımı üfleyip, leziz bir pasta kestikten sonra, haftasonu ofiste bırakmaya kıyamayacağım kadar renkli ve mutlu edici buketim kucağımda ofisten çıktım. Doğum gününün cumaya gelmesi harika bir şeymiş!


Akşam Mr. Feelgood organizasyonu ile istikametimiz Moda'daki Saklı Köşk oldu. Bu köşk, gerçekten adı gibi saklı. Moda'nın bütün o curcunasından uzakta, giderken "yanlış sokağa mı girdik?" diye düşündürecek sessiz ve boş bir sokağın üstünde. Köşkün, oldukça ferah ve keyifli bir de bahçesi var. Bahçenin aydınlatması da çok güzel. Ne yediğinizi görmenizi engelleyecek, ne de gözlerinizi alacak, tam kıvamında yumuşak bir aydınlatma...


Masaya oturduğumuz gibi, oldukça şık bir biçimde servis edilen süzme yoğurt, balzamik ve zeytinyağından oluşan aperatifimiz geldi. Onu atıştırırken, menüye göz attık. Tercihimiz kırmızı mercimek favası, Çerkez tavuğu, mücver ve deniz mahsullü içli köfteden yana oldu.




Yediğimiz her şey gerçekten lezzetliydi; ama özellikle deniz mahsullü içli köfteye bayıldık. Çok şaşırtıcı, çok radikal; ama damağı hiç rahatsız etmeyen, daha fazlasını isteten bir lezzet. Buraya yolunuz düşerse mutlaka tadın derim. Ayrıca bütün dünyadan biralardan oluşan oldukça zengin bir bira menüsü var, bira meraklısıysanız bu bahçede keyifle uzun saatler geçirebilirsiniz.


Ertesi gün sabah, yani yeni yaşımın ilk gününde, koşa koşa vize merkezine gittim. Bir günde vize çıktığını hiç duymamıştım, o yüzden eksik evrak gibi bir sıkıntı var diye endişeyle fırlamıştım yataktan. Altı aylık vizeye kavuşmuş olarak, yeni yaşıma şanslı bir başlangıç yaptım.

Doğum günü kutlaması için bu sene bir restoran veya bar konsepti istememiştim. Zaten aylardır oradan oraya koşturuyordum, keyif çatmaya fırsat bulamıyordum. Kendi doğum günümde de süslü ve gergin bir ortam istemiyordum. Bu yüzden kafaya koymuştum, doğum günü pikniği organize edecektim. Davet ettiğim pek çok kişinin havaya ilişkin soru işaretlerini, beni piknikten caydırma çalışmalarını görmemezlikten geldim. Kimse gelmese de ben süslü bir piknik ortamında keyif çatarak kutlayacaktım yeni yaşımı.

Yogitamın yardımı ile son alışverişleri tamamladıktan sonra, Caddebostan Sahil'de Yogitam ve Mr. Feelgood ile birlikte hayalimdeki pikniği kurmaya başladık.






Köpeğini gezdirenlerin, sahilde koşanların şaşkın bakışları altında, kafamızda neşeli taçlar ile altın rengi balonlarla süslediğimiz ağaçlar altında, neşeli aksesuarlarla çok keyifli bir piknik ortamı yarattık. Bütün gün boyunca içtik, yayıldık, sohbet ettik. Hatta hava karardı, biz pikniği bitirmedik, herkes gittikten sonra, süper tatlı bir çift ile geceye kadar o pikniği sürdürdük.








Ayşem bellini ve plastik kadehlerle,  Tuğçem süper tatlı bir peçete ve Bozcaada ganimetleri ile, piknik ortamına daha da renk kattı.




Süpersonik hediyelerimi ayrıca paylaşacağım. Yeni yaşıma girerken yanımda olan ve çok güzel dileklerini ileten herkese çooooooooooooook ama çooooooooook teşekkür ederim.

Hep keyifle ve her an hayattan zevk alarak kalalım!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Sesini ve konuşma tarzını çok merak ediyoruuum. Keşke video da yuklesen:))
Doğum günün kutlu olsun.

Elif Sude

zillosh dedi ki...

Sevgili Elif Sude,

Bu yorumunla bana ilham verdin gerçekten. Roma yazılarında videolar çektim. Henüz çok amatör oluyorlar, ama yavaş yavaş daha güzelleri de gelecek :) çok teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Biz hükümet onaylı ve sertifikalı kredi borç veren firmamız, kişisel sizin borç temizlemek için% 2 şans faiz oranı, finansal yardım için anlaşmalı arıyoruz ilgilenen kişiler veya şirketlere sınai krediler arasında değişen krediler sunmuyor. Başlatın veya sizinle iş arttırmak bir Pound (£) verilen firmamız krediler kredi, dolar ($) ve Avro ile. Yani şimdi bir kredi için daha fazla bilgi için bizimle irtibata geçmelisiniz ilgilenen kişiler geçerlidir. Borçluların veri bilgileri doldurarak. Jenniferdawsonloanfirm20@gmail.com: via şimdi bize ulaşın
(2) Devlet:
(3) Adres:
(4) Şehir:
(5) Seks:
(6) Medeni Hali:
(7) Çalışma:
(8) Cep Telefonu:
(9) Aylık Geliri:
(10) Kredi Miktarı Gereken:
(11) kredi süresi:
(12) Kredi Amaç:

Biz işitme size yakında bekliyoruz olarak Anlayışınız için teşekkür ederiz.

E-Posta: jenniferdawsonloanfirm20@gmail.com

Pinterest'im

Instagram'ım